Beantwoord

Wileyfox Swift internet instellen

• 30 mei 2016
  • 7 reacties
  • 1524 Bekeken

Welke gegevens moeten er ingevuld worden bij de APN instellingen van de Wileyfox Swift? Wat ik daar ook probeer (bijvoorbeeld de Moto G instellingen) er blijft een melding komen dat er ingelogd moet worden op het netwerk. T-Mobile herkent deze telefoon niet automatisch helaas.
icon

Beste antwoord door iamPuk 30 mei 2016, 21:12

Probeer het eens met de instellingen van de Samsung Galaxy S5. Die komen ook overeen met de instellingen die je nodig hebt. De stappen vind je hier.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Probeer het eens met de instellingen van de Samsung Galaxy S5. Die komen ook overeen met de instellingen die je nodig hebt. De stappen vind je hier.
Helaas, alle genoemde varianten geprobeerd maar heb of geen internet of de melding dat ik moet inloggen op het netwerk (waarna ik enkel op de t-mobile pagina kan komen).
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat het niet lukt met de pagina van iamPuk. Zou je anders de stappen op deze pagina kunnen uitproberen? Ben je trouwens in het buitenland? Ik zie dat je onlangs een blokkade hebt geactiveerd op dataroaming en daardoor zou je dus geen verbinding kunnen maken met internet in het buitenland.

Ik hoor graag van je of die stappen wel hebben geholpen.
Hi Hajar,

Dank. Je stuurt me uiteindelijk dezelfde instellingen als iamPuk. Deze hebben geen resultaat.

Ik ben niet in het buitenland (randstad) en om het uit te sluiten heb ik dataroaming in het buitenland (tijdelijk) weer geactiveerd.

Helaas heb ik nog steeds geen internet. Wel krijg ik de melding dat ik me moet aanmelden, waarna ik enkel op de t-mobile pagina met mijn eigen gegevens kan komen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik heb even gegoogled en ben erachter gekomen dat het kan zijn dat maar één van de twee simsloten geschikt is voor 3G-verbindingen. In dit geval kun je het probleem oplossen door de simkaart die je wilt gebruiken voor 3G-internet in simkaartslot 1 te doen. Daarna kun je controleren of je APN-instellingen juist zijn.

Mocht dit niet werken dan zet ik dit door naar de technische afdeling. Ben niet zo bekend met het Wileyfox Swift toestel. 🙂
Hi Hajar,

Ik gebruik maar 1 sim en deze zit in slot 1.

Het vreemde is dat ik sinds vanmorgen ineens wel een internet (4G !) verbinding heb. Kan dit te maken hebben dat mijn bundel per vandaag weer bij 'start' begonnen is?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DennisAD,

Als er wordt aangegeven dat je je moet aanmelden op het netwerk, zou dat geen verband moeten houden met je databundel. Het is echter wel zo dat wanneer je jouw databundel verbruikt hebt, je niet meer kunt internetten. Als dit het geval was, dan kan het er inderdaad aan liggen dat je jouw nieuwe tegoed hebt gehad.

Ik ben in ieder geval blij te lezen dat het nu wel weer werkt, houd je ons op de hoogte of dit zo blijft? 🙂

Reageer