Beantwoord

Xperia L start niet op

mijn xperia L komt niet verder dan het opstart scherm met T mobile wat te doen
icon

Beste antwoord door Chris076 15 december 2014, 14:14

Hallo Knier Zwellever,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend dat jouw toestel niet meer opstart 😞 Ik zie in ons systeem dat je een uurtje geleden contact hierover hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben voor je een reparatiemelding aangemaakt zodat het toestel gerepareerd wordt voor je. Ik hoop dat je jouw toestel weer snel terug hebt!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Als het toestel niet meer wilt opstarten dan ben ik bang dat een hard reset nog de enigste oplossing is. Hopelijk heb je recent nog wel een backup gemaakt van je foto's etc. Bij deze hard reset wordt het toestel helemaal leeg gemaakt en de software opnieuw geïnstalleerd.

Hard reset:
Terwijl de telefoon is uitgeschakeld, hou je de Volume Up + Home + Power knoppen ingedrukt op hetzelfde moment. Vervolgens laat je de toetsen los als je het logo ziet. Gebruik de knop Volume omlaag naar beneden te gaan en de Power-toets om te selecteren.
Kies de Wipe data / Factory optie reset. Selecteer vervolgens Ja om alle gebruikersgegevens te wissen. Dan voor kiezen om de telefoon opnieuw op te starten.

Mocht daarna het probleem nog niet opgelost zijn dan zal je toestel naar de reparatie moeten.
Reputatie 6
Hallo Knier Zwellever,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend dat jouw toestel niet meer opstart 😞 Ik zie in ons systeem dat je een uurtje geleden contact hierover hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben voor je een reparatiemelding aangemaakt zodat het toestel gerepareerd wordt voor je. Ik hoop dat je jouw toestel weer snel terug hebt!
ja tot nu toe gaat alles goed hoelang zit er eigenlijk garantie op dit toestel?
o ik zie het al 2 jaar mooi
😃
Reputatie 4
@ knier zwellever

Klopt helemaal! 😉 Laat je ons nog even weten hoe de reparatie is verlopen?
will do
Reputatie 6
Hoi,

We hopen het snel van je te horen! En dat jouw toestel weer helemaal goed werkt natuurlijk 🙂

Reageer