Beantwoord

xperia mini pro

• 7 augustus 2011
  • 10 reacties
  • 598 Bekeken

Reputatie 2
heeft iemand hem al binnen?
icon

Beste antwoord door aarthi2 13 augustus 2011, 22:15

Ik heb hem donderdag binnen gekregen....ben er helemaal happy mee....moest wel ff wennen want hij is wat groter dan de x10 mini pro

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Nee, morgen!

Reputatie 2
weet iemand of die al in de winkels ligt?
Reputatie 2
Ik heb hem donderdag binnen gekregen....ben er helemaal happy mee....moest wel ff wennen want hij is wat groter dan de x10 mini pro

Ik heb hem sinds vorige week woensdag binnen.
Fijn toestelletje (had hiervoor de HTC hero), iets kleiner scherm dus, maar voldoende groot om lekker mee te werken.
Toetsenbord werkt op zich prima, al blijven het kleine toetsen, vooral de bovenste rij toetsen kan wat lastig zijn en de spatie werkt niet heel soepel, maar kan aan mijn toestel liggen of moet wennen.
Ik heb wel een vraag, wellicht weet een andere gebruiker of de tmobile helpdesk dat. Er zit een 2gb kaartje bijgeleverd. Het toestel geeft aan dat deze al bijna vol is, terwijl ik nog zeker niet meer dan 1 gb zelf aan foto's, muziek etc heb overgezet. Vervolgens op pc aangesloten en gekeken wat er allemaal op staat (hierbij ook de optie aangevinkt dat alle mappen zichtbaar dienen te zijn) vervolgens staat er plm 700 mb aan bestanden, met nog plm 250 mb ruimte over. Dit terwijl de kaart plm 2 gb is. Wie kan mij dit verschil verklaren.
Los van het feit dat het jammer is dat ik ruimte mis baart mij dit ook zorgen als ik er straks een grotere kaart in wil gaan doen. Stel ik wil dan alles kopieren dan kopieer ik dus de 700 mb, maar kopieer ik dan wel echt alles van de kaart? Levert dit geen problemen op?
Wie heeft hier inmiddels al ervaring mee of wellicht kan tmobile helpdesk hier iets over roepen?
Bij voorbaat dank
Reputatie 2
hoi hoi,

ik heb geeneens gekeken naar de 2gb kaart. Van mijn oude toestel had ik nog een 8 gb kaart over. Ik heb alle bestanden gekopieerd en geplakt op mijn 8gb kaart en ik had geen problemen daarmee...
waar hebben jullie hem gekocht want ik wil het zo graag hebben de xperia mini pro zwart zonder abbonoment
en wat zit er in de box accu enzo
Heeft er al iemand de nieuwe Sony Ericsson Xperia Mini Pro n het wit, of weet iemand wanneer t-mobile deze verkoopt of hoe ik eraan kan komen door mijn t-mobile abo te verlengen??????????????????????
Reputatie 6
@Nadya
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

De witte Sony Ericsson Xperia Mini Pro staat op de T-Mobile website. Je kunt je abonnement ook telefonisch vernieuwen via het gratis telefoonnummer 0800-8104 of via één van de T-Mobile Shops.
Is het bekend wat de SE Xperia Mini Pro los kost in de T-Mobile shop? Heb namelijk een sim-only abonnement en die loopt nog even, derhalve opzoek naar een los toestel. Weet dat ik ook in de shop kan informeren, maar dit is voor mij nu wat handiger.
Reputatie 5
@Wouter83

Dit toestel is los verkrijgbaar voor een prijs van ongeveer €239. Hou er rekening mee dat ik de gemiddelde verkoopprijs heb genomen. Het kan dus zijn dat het toestel goedkoper of duurder verkrijgbaar is bij het verkooppunt dat je hiervoor gaat bezoeken.

Reageer