Beantwoord

Xperia systeemupdate - kan niet installeren

• 20 juni 2017
  • 3 reacties
  • 1511 Bekeken

Ik krijg de nieuwe systeem update van Sony niet geïnstalleerd op mijn Xperia Xa. Weet iemand de oplossing.
icon

Beste antwoord door bianca-strijker 20 juni 2017, 17:58

Probleem is opgelost. Ik heb hem via de laptop gedownload. Ik had genoeg geheugen en telefoon gaf zelf aan dat er update klaar stond. Alleen na downloaden ging telefoon uit en aan en daarna de melding dat systeemupdate niet gelukt was. Maar nu gelukkig opgelost. In elk geval bedankt voor je reactie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca.

Heb je wel een nieuwe update tot je beschikking? Ga naar Instellingen > Over de telefoon >Software-update. Als er geen nieuwe software beschikbaar is, is het mogelijk dat u niet voldoende geheugen vrij hebt op uw apparaat. Als uw Xperia™️-apparaat minder dan 500 MB intern geheugen beschikbaar heeft, ontvangt u geen informatie over nieuwe software. De volgende melding verschijnt in het gedeelte voor meldingen om te waarschuwen over het gebrek aan opslagruimte: Te weinig opslagruimte. Sommige systeemfuncties werken mogelijk niet. Als u deze melding ontvangt, moet u intern geheugen (apparaatgeheugen) vrijmaken voordat u meldingen kunt ontvangen over nieuwe beschikbare software.

Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je een software update kan uitvoeren. Laat je even weten of het is gelukt?
Probleem is opgelost. Ik heb hem via de laptop gedownload. Ik had genoeg geheugen en telefoon gaf zelf aan dat er update klaar stond. Alleen na downloaden ging telefoon uit en aan en daarna de melding dat systeemupdate niet gelukt was. Maar nu gelukkig opgelost. In elk geval bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca,

Fijn dat het nu wel is gelukt via de laptop. Ook super dat je nog even de oplossing hier deelt, daar kunnen anderen weer mee aan de slag!

Reageer