Beantwoord

Xperia T valt telkens uit...

Mijn Sony xperia T valt constant uit.. Geen pijl op te trekken wanneer. Ene keer na een oproep, andere keer na gebruik van een app. Ook bij een volle batterij.
icon

Beste antwoord door Chris076 18 juni 2014, 12:22

Hallo iedereen,

Wanneer het probleem niet is verholpen na een volledig herstel naar de fabrieksinstellingen zoals beschreven staat in onze toestelhulp Raad ik jullie aan om het toestel ter reparatie aan te bieden. Dit kan door een reparatiemelding te maken via jullie My T-Mobile pagina.
Bekijk origineel

40 reacties

ik vermoed zelf dat het een software probleem is maarja..... wie ben ik he...
Goede middag,

Hier ook problemen met de uitval van mijn xperia T sinds een paar weken. (na een software update). Vandaag mijn oude htc maar weer uit de kast gehaald en vandaag maar eens kijken of ik tijd vind om langs een T-Mobile shop te gaan met de T........... ( yep ik heb al van alles geprobeerd incl terugzetten)
Heb ook alle nieuwste updates al..
@ tienklaav

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg vervelend dat je toestel steeds uitvalt! 😞 Wanneer de laatst beschikbare software op het toestel staat en je de fabrieksinstellingen hebt hersteld, heb je alles gedaan wat je (zelf) kon doen. Als het toestel door T-Mobile is geleverd, dan kan je via ons een beroep doen op de 24 maanden fabrieksgarantie die er op het toestel zit. Via deze link kan je deze procedure in gang zetten en daar vind je ook alle benodigde informatie! Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Hallo, ook ik heb dit verschijnsel met mijn telefoon ( xperia T ) echter begonnen de problemen nadat de simkaart van t-mobile erin zit. Ruim een maand lang simyo gehad en geen problemen, nu 10 dagen t-mobile waarvan 7 dagen stress!!
Resetten en alles al geprobeert, maar niks helpt. HELP!!
Hier helaas hetzelfde probleem met spontaan uitvallen als van de eerste poster en ook ik heb een Xperia T.

Was net nog 71% vol en ineens viel hij helemaal uit.

De telefoon is net 1 maand geleden gerepareerd omdat hij niet meer wilde laden, de monteur had toen gelijk de laatste update erop gezet waardoor ik alles kwijt was, dus als ik hem nu voor een reparatie weg breng ben ik hem weer een tijdje kwijt pfff.

Baal er wel van...
Niemand die een oplossing heeft? Hij is van uitvallen naar herstarten gegaan, nu doet hij dat soms al bij 95%..
Mijn vriend heeft precies hetzelfde probleem met zijn Xperia T (ik heb echter helemaal nergens last van!).
Bij hem begon het na een bepaalde update (ik update nooit!) en nu is zijn telefoon voor de 3e keer opgestuurd voor reparatie!!

Toen hij zijn telefoon voor de eerste keer naar de Phonehouse bracht, zei hij al dat hij dacht dat het door een update zou kunnen komen ivm dat we een beetje op internet hadden gekeken, maar nee dat kon niet volgens hun. Toen hij zijn telefoon terug kreeg heeft hij het hooguit een maandje gedaan. Daarna bracht hij em weer naar de Phonehouse voor een 2e reparatie, toen hij zijn telefoon ging halen en echt net 1 stap uit de deur was, begon het hele gezeik weer. Uiteindelijk dachten ze toch dat het aan een update kon liggen, maar helaas konden ze niks doen dan hem alweer voor reparatie wegsturen!

Hopelijk dat er een oplossing komt, want ja je verwacht toch wel dat je een fatsoenlijke telefoon mag krijgen aangezien je er wel voor betaald!!
de mijne is weg voor reparatie maar als dit probleem ermee blijft zullen ze toch naar een juiste oplossing moeten zoeken.

Wel vreemd dat er alleen medewerkers reageren als het hun uitkomt.
Reputatie 3
Om welke softwareversie gaat het hier eigenlijk? Ik heb eind 2013 twee maanden gelopen met een Xperia T en ik had toen nergens last van, het bleek uiteindelijk zelfs een heel prettig toestel ik hoop dat jouw problemen zijn opgelost na de reparatie mdebruin. Wanneer verwacht je het toestel terug te hebben? 
Om welke softwareversie gaat het hier eigenlijk? Ik heb eind 2013 twee maanden gelopen met een Xperia T en ik had toen nergens last van, het bleek uiteindelijk zelfs een heel prettig toestel ik hoop dat jouw problemen zijn opgelost na de reparatie mdebruin. Wanneer verwacht je het toestel terug te hebben? 

tja software versie..... kan ik ff niet nalopen maar na de reparatie van het laadt probleem is er dus nieuwe software opgezet door de monteur en dit was in januari, voorheen had ik niks te klagen over het toestel.

zelf wel de 9.2.A.0.295.  er op gezet maar ook hierbij hetzelfde probleem.

En de eerste reparatie duurde 1 week dus dat was super, hoelang ik nu de tel kwijt ben weet ik niet hij is pas 5 dagen weg.
Ik ga hem vandaag voor de 3e keer weer wegbrengen omdat hij gewoon helemaal niks doet. bij 100% batterij valt hij uit , dus had ik hem altijd aan de oplader want wou toch me ding blijven doen. Nu wil die dus helemaal weer niet aan. word er helemaal gek van, helaas loopt me abbo in november 2014 pas af . ik neem nooit geen telefoon meer van sony. rot dingen.
Heb je op Sony forum gekeken of daar de klacht ook voorkomt?
ik had inderdaad via google aardig wat dingen gelezen, ook op het sony forum, en kom dingen tegen van simkaart, en software.
sim had ik ook geprobeerd maar als ik mijn sim eruit haalde bleef hij ook uitvallen/herstarten.

Tot ik net nog eens zocht en een post tegenkom over de accu....
Het persoon beschrijft precies mijn klacht.

Quote:
I HAD ALSO EXACT SAME PROBLEM; PHONE REACHED THE LOCKSCREEN AND IT TURNED OFF OR RESTARTED WITHOUT ANY WARNING , MY SOLUTION WAS A NEW BATTERY; I BOUGHT A 3RD PARTY BATTERY AND IT WORKED; THIS PROBLEM WAS HORRIBLE, PHONE COULD NOT CONNECT TO NETWORK; AS SOON AS THE NETWORK SIGNAL CAME UP, IT TURNED OFF AND THERE WAS A SAMME CIRCLE UNTIL I CONNECTED IT TO CHARGER
end quote:

Dus wie weet....
Mijn man zijn telefoon is nu ook weer opgestuurd voor reparatie zaterdag alweer 2 weken geleden, is nu de 3e!!! keer in een jaar tijd. Telefoon valt ook steeds uit en de telefoon werd ook steeds ontzettend heet... Wij zijn absoluut niet tevreden ook niet hoe t-mobile met de klachten omgaan.
Ik heb de telefoon alweer een weekje terug en hij doet het weer zoals het hoort.

Op de bon stond "boardswap" maar ik heb gewoon een hele nieuwe zo te zien.

Hoewel ik baalde van de telefoon ben ik wel tevreden over de service.
@ Colletj

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is vervelend om te horen! De gemiddelde reparatie duurt ongeveer twee weken, je man kan het toestel dus snel verwachten. Laat maar even weten hoe de laatste reparatie is verlopen! Ik hoor graag van je!

@ mdebruin

Dank voor de terugkoppeling, fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! 🙂
Voor mij hetzelfde verhaal. Sinds September ook de XperiaT met T-mobile abbo. Valt steeds op random momenten uit. En als ik hem weer aanzet, valt hij steeds weer uit tot ik hem aan de oplader leg.

Hij is dus pas 7 maanden oud en moet er nog 17 maanden mee verder-__- (2-jarig abbonement)
Software versie van mij telefoon is Android 4.1.2
Is terugsturen voor mij in dit gaval ook een optie??

alvast bedankt,

Dany
@Dany Ghantous,

Wat vervelend dat je ook deze problemen ervaart. Heb je zelf al een keer je toestel helemaal hersteld naar fabrieksinstellingen? Een handige uitleg hierover kun je terugvinden in de T-Mobile Toestelhulp.

Mocht dit je probleem niet verhelpen dan raad ik je toch aan om je toestel ter reparatie aan te bieden.
Heb het zelfde probleem, na de laatste toestel updaten, valt het toestel te pas en te onpas uit. Geen pijl op te trekken. Heb het toestel terug gezet op fabrieksinstellingen, maar helaas niets helpt. Moet als ik dit forum lees toch echt iets te maken hebben met die updaten. Is wel stierlijk vervelend, moet gewoon berijkbaar zijn.... HELP....
Hier exact hetzelfde probleem, ter reparatie opgestuurd, kan niks aan gedaan worden omdat er vocht in de telefoon zit?? Vind het nog steeds vreemd omdat je zoveel over dit probleem leest. Nadat de telefoon terug was van reparatie doet hij helemaal niks meer, kan ook niet opgeladen worden. Hier zou t mobile over terugbellen , dat is nu 1,5 week terug en nog niks gehoord. Slechte service en erg sneu voor mijn zoon die elke week zijn krantenwijkje loopt voor dit abonnement
Vreems is het niet vervelend wel.....

Vocht in een toestel is altijd een probleem, meestal vervalt de garantie en dan is reparatie erg duur. Ook de zogenaamde waterbestendige toestellen kunnen niet tegen vocht en als de juiste maatregelen niet zijn genomen (klpjes en dergelijke) vervalt ook bij deze toestellen de garantie.

Sony heeft heel veel prpoblemen met de toestellen, je leest meer en meer dat behalve de spontaan barstende schermen de toestellen vreemde kuren gaan vertonen.
Ik wil niet zeggen dat Sony toestellen slecht zijn maar de uitval is wel opvallen hoog in vergelijking met andere merken. Als een telefoon terug komt van reparatie en daarna niets meer doet is dat natuurlijk gen goede zaak, en anderhave week wachten op een reactie is dan simpelweg veel te lang.

Het is natuurlijk wel zo dat als T-Mobile verhaal voor je moet halen bij de reparateur men afhangkelijk is van wanner die met een terugkoppeling komen....
Of je nu een krantenwijk voor je abo loopt of bulkt van het geld,  het toestel moet gewoon werken maar in dit geval is het wel extra zuur natuurlijk.
Reputatie 6
Hallo Gerrie69

Welkom hier bij ons op het Nieuwe T-Mobile Forum :)

Wanneer het terugzetten naar de fabrieksinstellingen niet heeft geholpen en het probleem blijft bestaan, kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Dit kun je in een T-Shop bij jou in de buurt doen of via een reparatiemelding via jouw My T-Mobile pagina.
Hallo,

Weer een probleem gebruiker hier ! Zolang de telefoon aan de oplader hangt is er geen probleem, zodra hij eraf is dan is het vaak gelijk raak !
Lijkt er soms op alsof de nieuwe software problemen heeft met de status te bekijken van de batterij, als de batterij normaal op een laag percentage is dan gaat ie down.
Batterij doet het goed, gecheckt, calibratie uitgevoerd, heb deze problemen pas NA de update naar 4.3
Lijkt er bijna op dat de update de boosdoener is.
Weet iemand of ik makkelijk terug kan naar 4.2 ?

Groet
Goedemiddag,

Ik heb het zelfde probleem met mijn XperiaT. Sinds de update naar android 4.3 valt telefoon gemiddeld 3x per dag uit. Heb alles al geprobeerd, van verwijderen van apps tot terug naar fabrieksinstellingen. Zelfs opstarten in veilige modus werkt niet!! Zeer frustrerend. Ik was altijd zeer tevreden over mijn toestel, tot vorige maand, Kan ik niet gewoon software downgraden naar 4.1 of 4.0??

Reageer