Beantwoord

Xperia Transfer op Z1 gegevens synchroniseren

• 31 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 447 Bekeken

Hallo,
Ik heb een Xperia Z1 compact en was tot voor kort zeer tevreden, maar sinds een week doet hij heel 'raar'. Batterij is snel leeg, laadt langzaam op, wordt heel warm, apps werken niet, sms'jes komen (soms dagen) later binnen, etc. Omdat ik mijn abonnement kon vernieuwen heb ik meteen een Xperia Z5 compact gekozen en nu wil ik de gegevens van de Z1 naar ze Z5 overzetten, maar dat lukt niet. Ik kan de benodigde app Xperia Transfer Desktop niet downloaden omdat de app store app niet meer werkt op mijn telefoon. Mijn vraag is hoe ik nu toch de boel kan synchroniseren, zodat ik alles kan overzetten op mijn nieuwe Z5 compact. Heeft iemand hier een gouden tip voor me?
Groetjes, Chocoholic
icon

Beste antwoord door gijs46 1 november 2015, 19:37

Werken de tips op deze pagina misschien? https://www.androidpit.com/google-play-not-working

Als dat niet werkt kun je proberen alles handmatig over te zetten (dus met behulp van een USB-kabel en een computer.

- Contacten exporteren naar geheugen
- Foto's en video's kopiëren
- Whatsapp back-up maken en kopiëren
- ?
De apps zou je dan gewoon opnieuw kunnen downloaden uit de Play Store op je Z5
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Werken de tips op deze pagina misschien? https://www.androidpit.com/google-play-not-working

Als dat niet werkt kun je proberen alles handmatig over te zetten (dus met behulp van een USB-kabel en een computer.

- Contacten exporteren naar geheugen
- Foto's en video's kopiëren
- Whatsapp back-up maken en kopiëren
- ?
De apps zou je dan gewoon opnieuw kunnen downloaden uit de Play Store op je Z5
Reputatie 7
Badge +20
Hi chocoholic,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je Xperia Z1 zulke kuren vertoonde, maar gelukkig heb je hem kunnen inruilen voor de Xperia Z5.

Heb je de tips die gijs46 heeft gedeeld al geprobeerd? Laat ons weten of het is gelukt! 🙂
Hoi,
Bedankt voor het meedenken Gijs46. Je suggestie werkte helaas niet. Heb uiteindelijk zoveel mogelijk op de sd-kaart gezet, en WhatsApp backup gemaakt, maar heb alle contacten handmatig moeten invoeren...
Reputatie 7
Badge +20
Hey Chocoholic,

Jammer om te lezen dat het toch niet gelukt is, hopelijk had je niet al te veel kramp van het overzetten? :S

Hoe bevalt je nieuwe telefoon? 🙂

Reageer