Beantwoord

xperia z defect

Reputatie 2
mijn xperia z starte na 4 maanden niet meer op heb de toestel voor reparatie aangeboden aan t-mobile
binnen 2 weken zou de xperia z weer terug zijn in mijn bezit.
tot mijn verbazing krijg ik een mail van t-mobile dat de reparatie iets langer zou gaan duren dan verwacht
ze streven ernaar de toestel nu weer binnen 2 weken te kunnen afleveren op mijn adres
dus ik moet nu waarschijnelijk 4 weken wachten
hoe kan het zo zijn dat als ik hier op het forum kijk dat bij bijna / elke xperia z een vertraging is
als ik de berichten lees gaat het dus na deze 2 weken nog een paar weken overheen en dat voor een toestel dat net aan 4 maanden oud is
graag reactie ook van t-mobile
icon

Beste antwoord door WillemE 27 augustus 2013, 15:23

@ Rvdkaay

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is gesteld. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum. Ik heb dit topic daarom bij deze gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
@ Rvdkaay

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is gesteld. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum. Ik heb dit topic daarom bij deze gesloten.