Vraag

Xperia Z simkaarthouder

Nogmaals verzoek om uitleg waar ik 'n simkaarthouder voor de Xperia z kan kopen/bestellen. Ik heb tot nu toe enorme gezeik met dit toestel, sudden death na 10 dagen, continu moeten resetten, batterij dat veels te snel leeg raakt. Betaal voor 1500MB en nog helemaal niet kunnen gebruiken. Afgelopen zaterdag met t-mobile customer support gesproken, de reparatie bedrijf zou mij 'n email sturen, nog steeds niets gehoord!

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@JoanBlaise

Wat vervelend dat je Sony Xperia Z niet goed werkt. 😞

Zou je kunnen aangeven wat je precies bedoelt met een simkaarthouder? Bedoel je hier een sim-adapter mee of de simkaarthouder van het toestel zelf? Als het om de sim-adapter gaat dan kunnen wij jou een nieuwe toesturen. Ik wacht je reactie af. 🙂
zie:
http://1.bp.blogspot.com/-TBVFB-ESla...-tray-slot.jpg
nr 3 op de afbeelding. Waarschijnlijk ga je mijn IMEI nummer vragen. Is dat de ICC nummer?
Reputatie 5
@JoanBlaise nee dat is het simkaart nummer. Het IMEI nummer kun je terugvinden op de doos van je toestel of op je pakbon.
Hebbes! Dank Tom. Ik ga binnenkort op vakantie, hoe lang duurt 'n bestelling bij Sony of kan ik het ergens kopen? Ik heb nu 'n toestel (geen smartphone) met 'n kapotte scherm en 1500MB internet waar ik maar 50MB in 20 dagen heb gebruikt door dit gedoe + sudden death issues...
Hey Tom en Razza, heb 't opgelost. Dank iig voor de reactie
Reputatie 5
@JoanBlaise wat goed dat je het hebt opgelost! Zou je kunnen toelichten hoe je dit hebt aangepakt? Ben erg benieuwd! 🙂

Reageer