Beantwoord

Xperia Z toch niet waterdicht. Opsturen voor reparatie?

• 20 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 553 Bekeken

Hallo,

Ik heb de Sony Xperia Z nu al een tijdje, maar ben er toch niet zo tevreden over en vroeg mij af of ik hem kan laten nakijken of vervangen;
  • De telefoon is helemaal niet zo waterdicht als beloofd is. Wanneer ik hem schoonspoel met water, kan ik een paar dagen geen foto's maken omdat er water achter de camera zit. En alle klepjes heb ik uiteraard gewoon DICHT!
  • De anti-shatter film aan de voorkant is losgelaten, ik dacht eerst dat dit gewoon een velletje was wat standaard op nieuwe telefoons zit, maar nu ik erover nadenk en op internet lees, zit hier het Sony logo op en die ben ik nu dus kwijt. Ik heb al wat kleine krasjes op het scherm zitten.
Wat is hier aan te doen??? Ik baal hier enorm van.
icon

Beste antwoord door kurkdroog 21 oktober 2013, 01:53

Ter reparatie aanbieden inderdaad omdat je een Z hebt die niet waterdicht is. Of ze iets doen met die shatter laag weet ik niet ( misschien wisselen ze je Z gewoon om voor een nieuwe ivm de waterdichtheid ). 
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Ter reparatie aanbieden inderdaad omdat je een Z hebt die niet waterdicht is. Of ze iets doen met die shatter laag weet ik niet ( misschien wisselen ze je Z gewoon om voor een nieuwe ivm de waterdichtheid ). 
Heb hem vandaag laten opsturen in de shop. Dank!

Reageer