Beantwoord

Xperia Z wil niet meer opladen

Beste T-mobile,

Ik heb nu ongeveer een jaar een Xperia Z. na 5 maanden brak het plaatje in de opladerport af waardoor de telefoon niet meer kon worden opgeladen. Ik heb toen een nieuw toestel gekregen van de verzekering (omdat mijn toestel van een tafel was gevallen). Nu ben ik 8 maanden verder (8 maanden na het verkrijgen van een nieuw toestel) en mijn telefoon wil niet meer opladen. Niet met originele oplader, niet met andere opladers, niet in andere stopcontacten enz. Ook de tips om aan/uit knop lang in te drukken enz werken niet. Ik heb geen rare dingen gedaan met mijn toestel. Mijn vraag is wat ik het beste kan doen (i.e. wat er voor zorgt dat ik straks weer kan bellen); voor reparatie aanbieden? En valt dit dan onder de garantie? Of mijn verzekering opnieuw benaderen? (door de andere verhalen krijg ik het idee dat ze dit ws niet gaan vergoeden). Dank voor jullie respons!
icon

Beste antwoord door Raymond 20 juni 2014, 09:33

Hoi bluemountain,

wat vervelend dat je toestel niet meer opgeladen kan worden! Je hebt eerder aangegeven dat je vorige toestel door de verzekeraar is omgeruild voor je huidige toestel en dit toestel laadt nu niet meer op. In deze situatie kan je contact opnemen met ACE.

Laat je ons weten of dit is gelukt en of het is opgelost?

Alvast bedankt! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

De garantie zou gewoon verder lopen op het nieuwe toestel, dus als die periode nog binnen de fabrieksgarantie valt zou je het toestel voor reparatie aan moeten bieden.
Als je werkelijk niets geks gedaan hebt met het toestel zie ik geen problemen.
Dank voor je reactie! Zou de garantie opnieuw gestart zijn bij het nieuwe toestel, of zouden de garantieperiodes bij elkaar opgeteld worden? Dan zit ik boven de 12 maanden. Het toestel dat ik nu heb heb ik 8 maanden.
Als het goed is loopt de garantie door, dus als je twee jaar fabrieksgarantie hebt gekregen geld die periode ongeacht welk toestel aangezien je dat toestel als vervanging van je aankoop hebt gehad, de garantie start NIET opnieuw bij een vervangend toestel het is de aankoopdatum die telt.
Reputatie 6
Hoi bluemountain,

wat vervelend dat je toestel niet meer opgeladen kan worden! Je hebt eerder aangegeven dat je vorige toestel door de verzekeraar is omgeruild voor je huidige toestel en dit toestel laadt nu niet meer op. In deze situatie kan je contact opnemen met ACE.

Laat je ons weten of dit is gelukt en of het is opgelost?

Alvast bedankt! 🙂

Reageer