Beantwoord

Xperia Z1 beeldscherm

• 27 april 2014
  • 3 reacties
  • 455 Bekeken

Hallo, ik heb sinds een korte tijd een Sony Xperia Z1, maar na een update wordt de telefoon af en toe uit het niets gigantisch heet.
Ook doet de oordoppen ingang het niet meer na de update hebben meer mensen hier last van?
En mijn beeldscherm is uit het niets gebarsten, dus niet het glas maar echt het beeldscherm waardoor de telefoon niet meer werkt.
Valt dit onder de garantie en zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?
icon

Beste antwoord door kurkdroog 30 april 2014, 01:24

Ter reparatie aanbieden. Sony kan zien aan de barst en het toestel of het spontaan is. ( d Z en Z1 hebben dit probleem af en toe ). De barst zit trouwens gewoon in het scherm maar lijkt het eronder te zitten omdat Sony een beschermfolie op het scherm heeft geplakt ( bij de randen zichtbaar ).

Gewoon ter reparatie aanbieden met jouw verhaal erbij dus!
Bekijk origineel

3 reacties

Ik ben sinds kort trots bezitter van een Sony Xperia Z1 tot vandaag..
Mijn Xperia Z1 heeft het spontaan begeven door uit het niets een barst onder het beeldscherm te creëren. 
De telefoon is nog nooit gevallen of ergens hard tegen aan gekomen, dus best wel frapant dat het beeldscherm in 1 keer barst.
Als het nou het glas daar boven was oke dan begrijp ik het maar het glas is dus gewoon intact.
Ook werd na de laatste update de telefoon gigantisch warm uit het niets.
Tis een zeer vreemde telefoon de laatste tijd!

Valt dit onder de garantie of kan ik hem gewoon de prullenbak in gooien ?
Het is niet toegestaan twee keer je zelfde vraag te posten......

Maar goed,  Je hebt gewoon fabrieksgarantie en als je toestel nooit gevallen is (men kan dat eenvoudig zien aan de sensoren in je toestel) word hij gewoon gratis gerepareerd. Heb je NA de update het toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen ? dat lost heel veel problemen op die ontstaan na een upgrade. Natuurlijk niet het gebroken glas, daarvoor zul je toch echt het toestel ter reparatie aan moeten bieden.
Reputatie 3
Ter reparatie aanbieden. Sony kan zien aan de barst en het toestel of het spontaan is. ( d Z en Z1 hebben dit probleem af en toe ). De barst zit trouwens gewoon in het scherm maar lijkt het eronder te zitten omdat Sony een beschermfolie op het scherm heeft geplakt ( bij de randen zichtbaar ).

Gewoon ter reparatie aanbieden met jouw verhaal erbij dus!

Reageer