Vraag

Xperia Z1 Compact gaat niet meer aan - waterschade?

Heej hallo.

Mijn telefoon wil niet meer aan. Als ik op het aanknopje druk dan schakelt hij hem meteen direct weer uit (3 keer trillen) Als ik hem aan de oplader leg dan blijft hij continue 3 keer trillen - even niks - 3 keer trillen - even niks etc... De computer vindt hem eventjes en dan weer niet. (Denk dus aan : aan uit aan uit aan uit aan uit)

Nu heb ik de telefoon een aantal keren afgespoeld onder water. Mijn indicatoren zijn nog gewoon wit, maar ik vond wel een druppel water op me SIM. Het gekke is dat ik een hard plastic hoesje heb die de simpoort helemaal bedekt. Hier kan ik dus helemaal niet in!

Ik heb met de hulpchat van Sony gesproken en het enige advies wat die mij geven is aansluiten aan pc companion en updaten maar die vindt me telefoon ook niet en een backup maken lukt dus ook niet..

Valt dit eventueel onder de garantie?

1 reactie

Reputatie 3
Als er een druppel op je simkaart zat zit er dus een lek ergens. Aanbieden ter reparatie is dan het beste om te doen. Geen zorgen maken om de garantie, bij Sony kunnen ze het toestel testen dus kunnen ze zien of deze lekt ergens.

Reageer