Beantwoord

Xperia Z1 compact start niet op

De afgelopen dagen wilde mijn Sony Xperia Z1 Compact niet goed opladen. De accu werd niet voller dan 26% terwijl bijna de hele tijd in de oplader zat. De batterij ging steeds ook snel leeg.
Nu start de telefoon helemaal niet meer op.
Het rode lampje brandt of knippert wel maar opstarten lukt niet.
Als de rode resetknop druk, trilt hij wel maar gebeurt er niets.
De aan-knop en de volumeknop omhoog haalt ook niets uit.
icon

Beste antwoord door Issam 18 april 2016, 10:56

Hallo Theelepel,

Allereerst van harte welkom op het forum! Hoe kom je aan deze creatieve gebruikersnaam? :)

Erg balen van je toestel zeg. Goed dat je dit navraagt bij ons. We voorzien je graag van de benodigde informatie.

Het lijkt erop dat de accu van je telefoon niet meer goed functioneert. Dit betekent dat deze ter reparatie aangeboden moet worden. Als er geen sprake is van val-, duw- of stoot schade dan heb je 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.

Ik wil je vragen om eerst een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hierin staan stappen omschreven die je kan volgen voordat je jouw toestel ter reparatie opstuurt. Ook vind je informatie over het reparatie proces. Ik hoop dat we je hiermee de juiste richting op hebben geholpen.

Laat ons weten als je nog aanvullende vragen hebt. We staan je graag te woord!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Theelepel,

Allereerst van harte welkom op het forum! Hoe kom je aan deze creatieve gebruikersnaam? :)

Erg balen van je toestel zeg. Goed dat je dit navraagt bij ons. We voorzien je graag van de benodigde informatie.

Het lijkt erop dat de accu van je telefoon niet meer goed functioneert. Dit betekent dat deze ter reparatie aangeboden moet worden. Als er geen sprake is van val-, duw- of stoot schade dan heb je 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.

Ik wil je vragen om eerst een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hierin staan stappen omschreven die je kan volgen voordat je jouw toestel ter reparatie opstuurt. Ook vind je informatie over het reparatie proces. Ik hoop dat we je hiermee de juiste richting op hebben geholpen.

Laat ons weten als je nog aanvullende vragen hebt. We staan je graag te woord!

Reageer