Beantwoord

Xperia Z1; kapot beeldscherm

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 17 reacties
Ik heb een vraag:
Ik haal mijn telefoon sony ixperia uit mijn zak en vervolgens is hij kapot,(beeldscherm) waaraan ik dus niks aan kan doen.
Ik denk dat ik aan de korste eind trek,ik denk wij het zelf moeten betalen, want er zit ook nog garantie op de telefoon.
Maand geleden heb ik de telefoon opgehaald en heb hem niet laten verzekeren.
Ik denk: ze geloven het toch niet hoe het gegaan is
Ik krijg geen leentoestel mee van jullie, kan niet zonder telefoon, vanwege mijn werk.
Hoeveel kost een nieuw beeldscherm en krijg ik het vergoed.
De telefoon is net een ruim een maand oud.
icon

Beste antwoord door weis 18 november 2013, 17:05

IK heb het toestel gelijk naar de t- mobile zaak gebracht, en gelijk opgestuurd
telefoon : sony xperia z1 , er zit een orginele hoesje van 25 euro om.

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3
Zonde dat je scherm nu al kapot is. Kan je misschien iets meer info geven over welk toestel je hebt en misschien een foto plaatsen van die barst? 

Als het een Z is en het is een spontane barst dan is dat snel te zien aan hoe de barst loopt en dan valt het gewoon onder garantie. 
Reputatie 2
IK heb het toestel gelijk naar de t- mobile zaak gebracht, en gelijk opgestuurd
telefoon : sony xperia z1 , er zit een orginele hoesje van 25 euro om.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb nog geen week geleden ook een sony experia z1 gekocht. Na 3 dagen zagen we ineens(terwijl hij gewoon op tafel lag) een beschadiging. Wij weten 100% zeker dat dit niet door verkeerd gebruik is gekomen. The phone house kan niet veel voor ons doen, vreemd... In de wet staat namelijk geregeld dat wanneer er bij een product binnen 6 maanden schade ontstaat, de verkoper aan moet kunnen tonen dat dit door verkeerd gebruik van de koper komt. Nog iemand hetzelfde probleem? Meld dit bij de consumenten bond! via [email]alarm@consumentenbond.nl[/email] kun je dit melden. Wel doen!! Hoe meer klachten hoe meer de consumentenbond kan doen.
[kijk even op de site van de consumenten bond er schijnen meer klachten te zijn
bij mij was de conector afgebroken zomaar na 3 mnd Sonny heeft het probleem erkend
dus ik zou er zeker werk van maken doe ik ook vind het slordig hoe t-mobile met zijn klanten omgaat
voor mij is dit het laatste abbonement wat ik heb bij T mobile na zoveel jaar
Reputatie 4
@ mennomech

Bedankt voor je reactie. Laat nog maar even weten hoe het is afgelopen.. ik ben erg benieuwd!
Reputatie 4
@ pijltje01

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat je dit probleem zo snel mogelijk wenst op te lossen! Toen het toestel de eerste keer ter reparatie is gestuurd, waren de garantiebepalingen van Sony voor jou type toestel anders dan ze op dit moment zijn. Dit zorgt ervoor dat een nieuwe analyse door Sony noodzakelijk is, om te bekijken of het toestel alsnog gerepareerd kan worden. Mijn excuses voor het ongemak!

Laat maar even weten hoe de reparatie is verlopen, ik hoor graag van je! 🙂
Wilem e
Sorry vind het ronduit schandalig hoe tmobile met zijn vaste klanten omgaat nu helemaal nu het probleem erkent is hoe moeilijk is hetdan om een nieuw toestel te geven maar eerst je klant beschuldigen dat ie het zelf gedaan heeft voorals nog ben echt niet blij hoop dat het nu goed komt wacht nu deze week af anders ga ik naar het hoofdkantoor en gaan we zien hoe ditnafloopt ik weet het wel geen goede media kan onze ali niet tegen op dus hoop dat dit snel opgelost word of op zn minst dat ik de mnd mijn toestel niet heb mijn abbonement niet hoef te betalen
Maar als ik zo goed bekijk wil ik deze tel niet of de conector gaat kapot of het scherm als t mobile zijnde zou ik dit toestel uit het assortiment halen en mijn klanten de gelegheid geven om een ander toestel aan te bieden 
Herkenbaar probleem, die barst in het scherm. Niks raars gedaan met het toestel en ineens een barst erin. Niemand geloofde mè en hadden allemaal zoiets van "ja ja..zult hem wel hebben laten vallen." Nu ik jullie verhalen zo lees,ga ik ook maar eens naar de t-mobile shop..wie weet!

Thx
Reputatie 3
Herkenbaar probleem, die barst in het scherm. Niks raars gedaan met het toestel en ineens een barst erin. Niemand geloofde mè en hadden allemaal zoiets van "ja ja..zult hem wel hebben laten vallen." Nu ik jullie verhalen zo lees,ga ik ook maar eens naar de t-mobile shop..wie weet!

Thx

Bij de Z kwam dit probleem ook al voor maar blijkbaar bij de Z1 ook dus. Een spontane barst moet goed te onderscheiden zijn van een barst door valschade dus gewoon ter reparatie aanbieden en volhouden als ze tegenstribbelen ( hoewel ik geen problemen verwacht met T-mobile 😛
Reputatie 2
Hallo,
Ik zou het laten weten hoe het ging
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekregen van Sony
Mijn compilmenten voor de service, de afhandeling is snel gegaan.
Reputatie 4
@ pijltje01

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Ik zie dat de onafhankelijke reparateur het toestel ook de tweede keer heeft afgewezen voor garantie. Via www.e-repair.nl kan je jouw IMEI nummer invullen en de conclusie lezen van het reparatiecentrum. Wanneer je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 4
@ weis

Bedankt voor je terugkoppeling! Erg fijn om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost! 😉
Hallo,

Ik heb nu hetzelfde. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en de bovenkant van het scherm doet het niet meer. Wat blijkt. Er zit aan de binnenkant van de scherm een horizontale barst. Hoe nu verder?
Reputatie 6
Hallo XperiaZ1

Dat is balen zeg 😞
Wanneer de barst spontaan is ontstaan en er geen sporen zijn van val-/stoot- of drukschade zal dit onder de garantie vallen. Het reparatiecentrum kan onderscheiden of het een fabricagefout is of dat het komt door bijvoorbeeld teveel druk op het scherm. Het beste kun je het toestel aanbieden ter reparatie. Dit kun je via jouw My T-Mobile pagina doen of het toestel aanbieden in een T-Mobile Shop.

Reageer