Beantwoord

Xperia z1 slecht verstaanbaar

Ik heb een Z1 en als ik een telefoongesprek voer ben ik voor de andere partij ontzettend slecht verstaanbaar.
Wat kan ik hier aan doen en ben ik de enige?
icon

Beste antwoord door Chris076 28 april 2014, 11:27

@Patje1981

Welkom hier op het Forum!

Dat is vervelend! Je kunt controleren of het een softwareprobleem is van het toestel door deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kunt hiervoor de stappen volgen in onze toestelhulp. Maak wel een backup vooraf omdat alle gegevens hierbij verloren gaan. Wanneer dit het probleem niet verhelpt, kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Dit kun je in 1 van onze T-Mobile Shops doen of via een reparatiemelding op jouw My T-Mobile pagina.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
@Patje1981

Welkom hier op het Forum!

Dat is vervelend! Je kunt controleren of het een softwareprobleem is van het toestel door deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kunt hiervoor de stappen volgen in onze toestelhulp. Maak wel een backup vooraf omdat alle gegevens hierbij verloren gaan. Wanneer dit het probleem niet verhelpt, kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Dit kun je in 1 van onze T-Mobile Shops doen of via een reparatiemelding op jouw My T-Mobile pagina.
Ik heb dit ook gehad, moet je mee terug gaan naar de winkel dan wordt hij opgestuurd en gemaakt!! Is garantie!! Succes
Reputatie 3
Dit probleem kan door ontzetten veel dingen ontstaan ( fout in de software, fout in de hardware, kapotte simkaart ). Als je het probleem met een andere simkaart ook hebt zou ik hem inderdaad ter reparatie aanbieden. 

Reageer