Beantwoord

Xperia Z2 fabrieksinstellingen gedaan, alles kwijt ?!

Beste mensen,

Vanwege oplaad problemen(waarschijnlijk batterij van tel dood) wou ik voor de zekerheid een reset doen door alles naar fabrieksintellingen te gooien zodat ik software probleem kon uitsluiten. Maar nu ben ik naast de gebruikelijke instellingen en apps ook mijn contacten kwijt! Importeren via google, lokaal, sd-kaart, sim-kaart of intern geheugen kan alleen voicemail en noodoproep ofzo vinden. Mijn foto's zijn dan wel weer intact door google backup geloof ik. Contacten backup via Google moest ie toch ook doen? Toen ik van iphone naar Android ging, deed ik met importeren vanuit simkaart al m'n contacten op m'n telefoon. Please help, ik ga het telefoon vandaag nog voor reparatie verzenden.
icon

Beste antwoord door Schutkleur 16 april 2015, 16:30

Ligt eraan hoe je de contacten hebt geimporteerd, maar als je alleen een kopie hebt gemaakt dan zouden ze ook nog op je SIM moeten staan, mocht je deze verwijderd hebben omdat je anders dubbele contacten kreeg, dan zijn ze nu gewoon weg ben ik bang.

Als je van te voren was gekomen had ik je aangeraden alles te back-uppen via PC Companion en deze na de hard reset weer te herstellen, maar dit heb je dus, neem ik aan, niet gedaan.

Maak je wel regelmatig back-ups van je telefoon? Dan zou je hem terug kunnen zetten naar een eerder tijdstip via PC Companion.
Bekijk origineel

2 reacties

Ligt eraan hoe je de contacten hebt geimporteerd, maar als je alleen een kopie hebt gemaakt dan zouden ze ook nog op je SIM moeten staan, mocht je deze verwijderd hebben omdat je anders dubbele contacten kreeg, dan zijn ze nu gewoon weg ben ik bang.

Als je van te voren was gekomen had ik je aangeraden alles te back-uppen via PC Companion en deze na de hard reset weer te herstellen, maar dit heb je dus, neem ik aan, niet gedaan.

Maak je wel regelmatig back-ups van je telefoon? Dan zou je hem terug kunnen zetten naar een eerder tijdstip via PC Companion.
Reputatie 3
Heb jij nooit de Sony Backup en herstel app gebruikt? Of je contacten in je telefoonboek geëxporteerd naar je sd-kaart? Je contacten ben je gewoon kwijt, als je whatsapp gebruikt zou je op die manier de meeste nummers wel weer terug kunnen halen welke je vaak gebruikt. En anders via vrienden alle nummers maar weer verzamelen helaas. Ik hoop dat je toestel na de reparatie weer prima in orde is!

Reageer