Vraag

Xperia z2 scherm gebarsten na val.

Hallo, ik heb een Xperia z2 top toestel totdat ik em 1 keer liet vallen...moet je ook niet doen, joh.... Scherm volledig gebroken.. Mail gestuurd naar Sony en het standaard reparatie mailtje terug gekregen. Ik heb een Xperia en een Xperia S waar ik dit nu mee post deze toestellen zijn behoorlijk vaak gevallen en niet kapot te krijgen. Nu valt mn telefoon met een nieuw waarden van 600€!!! 1 maal en is direct onbruikbaar. Het scherm igg verder werkt ie nog prima ontvang tumblr meldingen en de accu gaat dik 3 dagen mee. Nu lees ik dat er meer problemen zijn met het scherm van de laatste Xperia's wat dus eigenlijk betekent dat Sony een bijzonder slecht product verkoopt. Nu is mijn vraag als ik mn toestel laat repareren voor wie zijn de kosten dan? Mn nieuwe abonnement is nog niet eens ingegaan en het is toch wel duidelijk dat er vaak problemen zijn met de Xperia. Het kan niet zo zijn dat een 'high end toestel' na 1 val onbruikbaar is, dat is gewoon een zeer slecht product. Dat terwijl ik altijd Sony heb als telefoon omdat ze nooit kapot gaan.

Alvast bedankt voor het andwoord groeten Marvin.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +13
Vallen is voor de toestellen van nu gewoon meer risico en dat staat geheel los van spontane barsten.
De kosten zullen dan ook voor eigen rekening komen helaas.
Bijna elk high end toestel wat (verkeerd) valt heeft tegenwoordig vaak grotere schade dan de toestellen van enkele jaren terug.

Zo kon mijn Nokia vroeger wel tien keer van de trap vallen en was er nog niks te zien.

Reageer