Beantwoord

Xperia Z3+ accu check

• 21 juli 2016
  • 1 reactie
  • 267 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een Sony Xperia Z3+ die uit is gevallen en helemaal niets meer doet. Nu vermoed ik dat het probleem bij m'n accu ligt, maar aangezien de Sony telefoons niet (normaal) open zijn te maken kan ik dat niet even snel checken door er een andere accu in te zetten.
Is het mogelijk om het te (laten) checken, bij bijvoorbeeld een t-mobile winkel, of het probleem inderdaad ligt in de accu of dat er intern in de telefoon iets niet goed zit? Dat zou mij namelijk een hoop tijd en kosten schelen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juli 2016, 16:18

Hey Perry,

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Wat balen van je telefoon zeg. Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt.

Ook onze collega's in de T-Mobile Shops kunnen niet testen of dit probleem door je accu wordt veroorzaakt. Mocht dit wel mogelijk zijn en ze constateren dat dit inderdaad door je accu wordt veroorzaakt dan zal deze alsnog opgestuurd moeten worden ter reparatie. Een andere optie dan je toestel ter reparatie aanbieden is er in deze situatie nog niet.

Ik wil je vragen om eerst een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Wellicht dat je hier nog handige tips tegenkomt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Perry,

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Wat balen van je telefoon zeg. Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt.

Ook onze collega's in de T-Mobile Shops kunnen niet testen of dit probleem door je accu wordt veroorzaakt. Mocht dit wel mogelijk zijn en ze constateren dat dit inderdaad door je accu wordt veroorzaakt dan zal deze alsnog opgestuurd moeten worden ter reparatie. Een andere optie dan je toestel ter reparatie aanbieden is er in deze situatie nog niet.

Ik wil je vragen om eerst een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Wellicht dat je hier nog handige tips tegenkomt.

Reageer