Beantwoord

Xperia Z3+ of Z5 compact

Ik zit te twijfelen tussen abbo met de Xperia Z3+ of de Z5 compact. Huidig model Xperia Z

Z3 groter, 1080 scherm maar is het overheating probleem opgelost?
Z5 kleiner (te) maar een 720 scherm en duurder

Volgens mij schelen de specificaties niet zoveel maar ik wil wel dat het overheating probleem is opgelost.
Wie kan mij dat vertellen?
icon

Beste antwoord door Mitch 12 februari 2016, 11:19

Hoi crossbow74,

Ik ben aan een kleine zoektocht begonnen op het internet. Op het forum van Sony en de website lees ik dat er wel een fix voor is. Daarnaast lees ik dat de nieuwste update het probleem ook zou moeten oplossen. Ik kom echter nog wel topics tegen waarbij er sprake zou zijn van oververhitting. Ik kon niet zo 1-2-3 lezen of dit onderdeel was van 'het probleem'. Een toestel heeft natuurlijk altijd kans op oververhitting. Ik heb in het verleden ook wel eens een waarschuwing daarvan gehad op mijn toestel. Ik heb het ook nog even nagevraagd bij mijn collega's en de klantexperts, maar ook zij konden ook niets met 100% zekerheid zeggen. Had je zelf al wat onderzoek gedaan?

Leuk dat je wil verlengen uiteraard! 🙂 Als je voor jezelf eruit bent welk toestel je wil en je stelt het op prijs dat je gebeld wordt voor een mooie aanbieding dan kan ik een belafspraak voor je inplannen.

Laat je even weten als je eruit bent? Ik ben wel benieuwd of overheating nog steeds een probleem is. Als je nog vragen hebt, je weet ons te vinden!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi crossbow74,

Als eerste welkom op het forum.
Ik gebruik zelf tweakers.net voor het vergelijken van toestellen. Daar kun je ook reviews van gebruikers vinden.

groeten,
Robert
Reputatie 3
Badge +2
Hoi crossbow74,

Ik ben aan een kleine zoektocht begonnen op het internet. Op het forum van Sony en de website lees ik dat er wel een fix voor is. Daarnaast lees ik dat de nieuwste update het probleem ook zou moeten oplossen. Ik kom echter nog wel topics tegen waarbij er sprake zou zijn van oververhitting. Ik kon niet zo 1-2-3 lezen of dit onderdeel was van 'het probleem'. Een toestel heeft natuurlijk altijd kans op oververhitting. Ik heb in het verleden ook wel eens een waarschuwing daarvan gehad op mijn toestel. Ik heb het ook nog even nagevraagd bij mijn collega's en de klantexperts, maar ook zij konden ook niets met 100% zekerheid zeggen. Had je zelf al wat onderzoek gedaan?

Leuk dat je wil verlengen uiteraard! 🙂 Als je voor jezelf eruit bent welk toestel je wil en je stelt het op prijs dat je gebeld wordt voor een mooie aanbieding dan kan ik een belafspraak voor je inplannen.

Laat je even weten als je eruit bent? Ik ben wel benieuwd of overheating nog steeds een probleem is. Als je nog vragen hebt, je weet ons te vinden!
Reputatie 6
Hoi Crossbow,

Als ik een tip mag geven. Wanneer je kiest voor de Z3 Compact dan heb je ip hetzelfde toestel als de Z3+, maar dan zonder oververhittingsprobleem. De Z5 Compact geeft niet veel meer dan de Z3c, dus dat is het geld ook niet echt waard.

Ik zou wachten op de Z6 Compact of de Z3 Compact nemen.

Let us know wat je doet!
De Z3 compact is toch ook kleiner dan de Z3+?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Crossbow74,

Ik heb even de afmetingen van beiden toestellen opgezocht:

Sony Xperia Z3 Compact:
Breedte 64.9 mm
Dikte 8.64 mm
Hoogte 127 mm
Schermafmeting 4,6 inch

Sony Xperia Z3+:
Breedte 72 mm
Dikte 6.9 mm
Hoogte 146 mm
Schermafmeting 5,2 inch

De Z3 compact is dus inderdaad iets kleiner dan de Z3+. Hopelijk lukt het om met deze info een keuze te maken! Ik ben heel benieuwd welke het gaat worden. Laat je het ons weten?

Reageer