Vraag

Xperia Z3+ wil niet meer verifiëren

  • 13 februari 2017
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Volgens Google moest ik een nieuw account aanmaken. Dit heb ik gedaan, wil inloggen krijg ik het verificatiescherm van my Xperia. Welk account ik ook gebruik (oud of nieuw) icm het juiste wachtwoord: niks! Krijg steeds de melding onjuiste gebruikersnaam en/of wachtwoord. Help!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey JeeJee235,

O,jee dat is natuurlijk niet fijn! Is het toevallig al gelukt om met de juiste combinatie in te loggen of staat je toestel nu in Protected Mode? :8 Daar is toevallig van de week al een keer een vraag over gesteld en ik heb daar meer informatie over gegeven in dit forumtopic.

Zou je willen laten weten of je wat aan die informatie hebt? Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! We staan hier voor je klaar!:)

Reageer