Beantwoord

Xperia z5 premium

Hoi hoi,

Ik vroeg me af of het al bekend is of de Sony Xperia z5 premium verkrijgbaar zal zijn in combinatie met een t-mobile abonnement wanneer deze uitkomt in Nederland(of eventueel met een pre-order zoals dat momenteel ook het geval is met de gewone z5 en de z5 compact).
Indien dit het geval is: wordt hierbij dan ook de gratis headset bij geleverd?
icon

Beste antwoord door Issam 14 september 2015, 10:06

Hi LGunit,

Goed dat je hier je vraag stelt. Ook ik durf hier niet met zekerheid op te antwoorden, dus heb ik de hulp ingeschakeld van één van onze collega's. De collega die verantwoordelijk is voor de lancering van nieuwe toestellen geeft aan dat het op dit moment nog niet bekend is of T-Mobile dit toestel gaat leveren. Dit zullen we dus nog even moeten afwachten. Mijn excuses dat ik je niet van een duidelijker antwoord kan voorzien.

Daarnaast wordt bij dit toestel, als deze door ons geleverd wordt, alleen de standaard in-ear headset geleverd.

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 3
Hoi,

De Z5 premium zal later uitkomen en is daarom ook nog niet te pre-orderen. Wanneer deze uitkomt en op de website van T-mobile komt is mij niet bekend.
Weet je toevallig ook of de gratis headset erbij zit?
Reputatie 3
Nee sorry, dat zou iemand van T-mobile kunnen beantwoorden hier. Maar ik denk dat het nog niet bekend is wat de actievoorwaarden rond de Z5 Premium gaan zijn.
Okidoki, bedankt voor je reacties! :D
ik wacht inderdaad de reacties van de T-mobile staff af.
Heb het ook in de winkel gevraagd, maar daar wisten ze uberhaupt niet dat de premium bestond.
(wat overigens geen verwijt is, maar meer om aan te geven dat dat een dood spoor is)
Reputatie 6
Badge +16
Hi LGunit,

Goed dat je hier je vraag stelt. Ook ik durf hier niet met zekerheid op te antwoorden, dus heb ik de hulp ingeschakeld van één van onze collega's. De collega die verantwoordelijk is voor de lancering van nieuwe toestellen geeft aan dat het op dit moment nog niet bekend is of T-Mobile dit toestel gaat leveren. Dit zullen we dus nog even moeten afwachten. Mijn excuses dat ik je niet van een duidelijker antwoord kan voorzien.

Daarnaast wordt bij dit toestel, als deze door ons geleverd wordt, alleen de standaard in-ear headset geleverd.
Hey Issam,

Bedankt voor de reactie!
Is er een bepaalde datum waarop jullie dit te horen krijgen?
Ik zit namelijk een beetje te twijfelen of ik dan niet liever voor de gewone z5 zou moeten gaan of niet.
Het 4k scherm is mogelijk handig in mijn geval voor een eventueel project/thesis waarvoor ik het wilde gebruiken(zit nu in de beginfase van het project), en daar zal ik dan ook een alternatief voor moeten zoeken mocht ik voor de gewone z5 gaan, anderzijds is de headset natuurlijk een goeie deal, alleen dus niet als hij niet meer op voorraad is haha.

zijn er overigens verder nog verschillen behalve het 4k scherm en de grootte tov van de normale z5?
excuses als het niet mag, (zal het ook niet meer doen als dat het geval is)
maar ik doe even een bump omdat ik vermoed dat mijn laatste vraag over het hoofd is gezien :)

(kon er niks over terugvinden in de huisregels dus vandaar dat ik het een beetje voorzichtig doe)
Reputatie 6
Badge +16
Hi LGunit,

Het lijkt er inderdaad op dat we jouw bericht over het hoofd hebben gezien, onze excuses daarvoor!

Een begrijpelijke vraag! Ik heb dit gelijk nagevraagd bij onze collega's en zij geven aan dat hier geen datum aan gekoppeld kan worden. Ik kan me voorstellen dat dit voor nog meer twijfel kan zorgen, maar de beslissing of een toestel aangeboden moet worden kan veel tijd in beslag nemen. Daarnaast zijn er meerdere afdeling bij betrokken. Hierdoor is het moeilijk om, wanneer er nog geen beslissing is gemaakt, een datum te koppelen aan de datum waarop het besluit is genomen.

Helaas heb ik ook geen informatie over de specificaties van de Xperia Z5 Premium, dus op je 2e vraag kan ik ook geen antwoord geven. Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier kan je speculeren en mee discussiëren over nieuwe Sony toestellen.
Hey Issam,

Geen probleem hoor kan gebeuren :)
ik denk dat ik in dat geval nog m'n tijd uitzit dat m'n abonnement duurt op dit moment en hopen dat er tegen die tijd meer bekend is. In de tussentijd zal ik die pagina in de gaten houden.

hartelijk bedankt!
Nou ik zal iedereen even teleurstellen T-mobile Nederland krijgt geen Sony Xperia Z5 Premium :(
Valt me zwaar tegen van Tmobile word dus overstappen in april
Niet dat ik je niet geloof, maar hoe weet je dit precies? 😞
Reputatie 6
Wanneer de z5 premium niet door T-mobile zelf wordt aangeboden kun je hem altijd nog via een reseller bestellen en verlengen.
Ja dat is waar, ik zit daar nu ook over na te denken 🙂
Reputatie 2
Volgens mij is er wat verwarring binnen het T-Mobile team 😉
Ik denk dat het voor mij ook maar overstappen word dan. Wat ik heel erg jammer zou vinden, want t-mobile bevalt me eigenlijk wel.. Maar wil echt super graag de Sony Xperia premium hebben 😛
Ze hebben nog 2 maanden se tijd om de premium binnen te halen 😉 anders word het tele2 😛 En die zijn ook nog een cheap mwhahahaha
barbelicious schreef:

Ze hebben nog 2 maanden se tijd om de premium binnen te halen 😉 anders word het tele2 😛 En die zijn ook nog een cheap mwhahahaha

volgens de twitterposts in deze thread(zie screenshots van gijs46) gaat t-mobile ze waarschijnlijk toch uit geven, in de loop van week 46. Er wordt echter alleen de zwarte variant genoemd(wat in mijn geval niet zo erg is aangezien ik de zwarte of de chroom kleur wilde).
Reputatie 7
Badge +19
Hi iedereen,

Het klopt inderdaad wat LGunit zegt; we gaan de Xperia z5 premium toch leveren in de week van 46. Dus jullie kunnen hem lekker toevoegen aan je kerstlijst! 😛
Kijk helemaal toppie! 🆒 :D
Deze week langs bij de T-mobile winkel voor de Nexus en volgende week voor de Sony (het gaat voor mij een van de twee worden) Is er ook bekend in welke kleuren jullie het toestel gaan aanbieden?
Hajar schreef:

Hi iedereen,

Het klopt inderdaad wat LGunit zegt; we gaan de Xperia z5 premium toch leveren in de week van 46. Dus jullie kunnen hem lekker toevoegen aan je kerstlijst! :P

En dan alleen in het zwart? Want ik zou graag een groene willen bestellen...
Xperia Premium in CHROOM graag :P:P:P:P:P;);)
MarcMakkinje schreef:

Hajar schreef:

Hi iedereen,

Het klopt inderdaad wat LGunit zegt; we gaan de Xperia z5 premium toch leveren in de week van 46. Dus jullie kunnen hem lekker toevoegen aan je kerstlijst! :P

En dan alleen in het zwart? Want ik zou graag een groene willen bestellen...

De Sony Xperia Z5 Premium is (helaas?) alleen in de kleuren goud, grijs (chrome) en zwart verkrijgbaar. Welke T-mobile gaat leveren weet ik dus nog niet. Maar ik persoonlijk kijk erg uit naar de chrome versie, ook al Sony naar mijn mening ook wel meer kleuren had mogen kiezen wat ze met de andere toestellen hebben in keuze...
Hajar schreef:

Hi iedereen,

In alle beschikbare kleuren? 😃
Reputatie 7
Badge +15
Hey MarcMakkinje,

Daar hebben we momenteel helaas nog geen info over! We wachten af... :8
Er zitten GEEN oortjes bij de Xperia telefoons... Ook niet bij de Premium. Ik mag toch wel hopen dat tmobile hem gaat leveren want anders ben ik gedwongen om naar een andere provider over te stappen in Januari

Reageer