Beantwoord

Xperia z5 premium

Toon eerste reactie

41 reacties

Wordt alleen de zwarte xperia z5 premium geleverd? Worden de gouden en chromen versies niet geleverd aangeboden..
Wow, hij is er dan eindelijk! Gisteren het demo toestel vast kunnen houden bij de lokale T-mobile winkel 🙂 Kreeg ook daar te horen dat hij alleen in het zwart geleverd gaat worden, persoonlijk was ik meer van de chrome versie :8 qua extra's net zoals de ''gewone'' Xperia telefoons geen oortjes bijgeleverd...

Hierover dan ook mijn vraag, ik heb ergens iets gelezen over een actie dat je bij het aanschaffen van een Sony toestel een Sony headphone erbij ontvangt zolang het in voorraad is. Loopt deze actie nog? Dit toestel met die actie maken het nog wel een aantrekkelijk om het toestel te kiezen voor mijn verlenging, anders zie ik (los van de specs t.o.v. Z5) niet echt meer de meerwaarde van dit toestel :S
Reputatie 6
Badge +17
@robsr

Leuk da je weer eens langskomt op het forum!

Ik kan je geruststellen: je hoeft niet over te stappen want we gaan de Sony Xperia Z5 Premium gewoon leveren! Hij staat zelfs al op onze site, dus dan kun je alvast een kijkje nemen. Ik zie dat je in januari kunt verlengen, dus nog heel eventjes volhouden tot dan! 😉

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

@Noelinho
Goed dat je het even navraagt! Hij is inderdaad alleen in het zwart verkrijgbaar bij ons. Welke kleur zou je het liefst willen? 🙂
Ik zie dat je al kunt verlengen, dus als je de zwarte variant mooi vind kun je gelijk je bestelling plaatsen! Houd er wel even rekening mee dat het toestel vanaf 16 november leverbaar is.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

@Hartemaatje
Wat leuk om te lezen dat je het toestel al in je handen hebt kunnen houden! Hoe voelde dat? 😉 Ik zie dat je inmiddels je abonnement hebt verlengd, maar toch gekozen hebt voor de Sony Xperia Z5 goud! Ook een mooi toestel! Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!
Geen chroom??? :(:(:(
Reputatie 6
Geen chroom??? :(:(:(

Nee, helaas alleen in het zwart te bestellen via T-Mobile. Wanneer je echt de chroomversie wilt, dan kun je altijd verlengen via een externe reseller. Die leveren hem wel.

Succes!
Komen er nog andere kleuren uit of helemaal niet
Reputatie 6
Komen er nog andere kleuren uit of helemaal niet

Zoals al eerder vermeld, bij T-Mobile alleen de zwarte.

Overige kleuren HIER te vinden.
Ainoo
in de shop zie ik alleen nog de z5 staan...de premium weer verdwenen?
Reputatie 4
Badge +7
@tettenmojl: Misschien bij een reseller.
@ Toetsie, waarom niet bij T-Mobile? 3 maanden geleden hadden ze hem in de shop...
Reputatie 6
@ Toetsie, waarom niet bij T-Mobile? 3 maanden geleden hadden ze hem in de shop...

Hoi,

Het is momenteel onduidelijk voor ons waarom de Z5 Premium uit de webshop is. Vandaar heb ik deze vraag doorgezet.

Je zou bij je lokale T-Mobile shop wel eens kunnen vragen of zij hem wel (nog) leveren. De voorraad kan namelijk onderling nog wel eens verschillen.

Ik laat hier iets weten wanneer ik meer weet!
Reputatie 4
Badge +7
@tettenmojl omdat je vaak ook goedkoper uit ben.
dank voor het snelle reageren!
Reputatie 6
Hoi,

Bij deze even een terugkoppeling. De Sony Z5 Premium is uit gefaseerd en zal ook niet terug keren. Je zou wel, zoals ik al zei, bij een shop kunnen proberen, zij willen nog wel eens een voorraad hebben.

Daarnaast kun je een externe reseller overwegen.

Mvg
Hoi,

Bij deze even een terugkoppeling. De Sony Z5 Premium is uit gefaseerd en zal ook niet terug keren. Je zou wel, zoals ik al zei, bij een shop kunnen proberen, zij willen nog wel eens een voorraad hebben.

Daarnaast kun je een externe reseller overwegen.

Mvg

Dankjewel voor je terugkoppeling...

groet Ralph

Reageer