Beantwoord

Z2 Touchscreen probleem

• 31 januari 2016
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Hallo, sinds vorige week doet mijn Z2 erg raar, ik denk dat iets mis is met de digitizer.
Het toestel begint compleet te flippen, aanraking word geregistreerd terwijl het toestel niet word aangeraakt.
Daardoor amper nog bruikbaar. http://support.sonymobile.com/nl/xperiaz3/faq/The-touchscreen-isnt-working-properly/ al doorlopen en helpt niet.

Toestel is verder in nieuwstaat en geen beschadigingen of barsten. (nooit gevallen)

Wat raden jullie aan te doen?
Ik wil niet dat het toestel uiteindelijk in Nuth beland bij Dynafix

Gr.
icon

Beste antwoord door Amy 2 februari 2016, 09:29

Hey Jeroen,

Flink balen dat je toestel niet helemaal optimaal meer werkt! 😞

Goed dat je de stappen van Sony support al hebt gevolgd. Ik wil je adviseren om dit topic eens door te nemen. Het staat vol met handige tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is en je een reparatie wilt voorkomen.

Wil je aan ons laten weten of je hier verder mee bent gekomen? Ik ben benieuwd en duim voor je Jeroen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jeroen,

Flink balen dat je toestel niet helemaal optimaal meer werkt! 😞

Goed dat je de stappen van Sony support al hebt gevolgd. Ik wil je adviseren om dit topic eens door te nemen. Het staat vol met handige tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is en je een reparatie wilt voorkomen.

Wil je aan ons laten weten of je hier verder mee bent gekomen? Ik ben benieuwd en duim voor je Jeroen! 🙂

Reageer