Beantwoord

Z3+ herkent sd kaart niet

• 19 februari 2016
  • 5 reacties
  • 347 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb net een nieuwe Z3+. Nu pakt hij mijn sd kaart niet. ( bijgekocht in t-mobile shop van mijn punten)
Eerst kreeg ik steeds een melding die vast beleeft staan. Op advies van een van de shop medewerkers vandaag een back up gemaakt en telefoon gereset. Melding is weg maar sd kaart wordt nog steeds niet gezien.

De medewerker zei als de reset niet werkt dat hebben we een uitdaging....

Wat kan ik hier nu mee? Beetje jammer dat ik een heleboel punten kwijt ben aan iets wat nieteens werkt.

Groeten Thessa
icon

Beste antwoord door michaelharder 18 april 2016, 12:53

Een uitdaging? Wat is de uitdaging dan precies volgens de medewerker?
Lijkt me erg makkelijk te checken: Stap 1> Check of de SD-kaart defect is door het in een ander apparaat te testen (andere telefoon met SD-slot of een computer of laptop). Werkt de SD-kaart in een andere apparaat wel, ligt het niet aan de SD-kaart maar waarschijnlijk aan je telefoon.
Stap2> Check of de SD-slot van je telefoon defect is door een andere SD-kaart in je toestel te doen.
Werkt ook deze SD-kaart niet, dan is de SD-slot van je telefoon defect.
MVG,
MH
Bekijk origineel

5 reacties

Misschien de sd kaart defragmenteren
Reputatie 2
Hij geeft wel een optie formatteren. Maar ook dat helpt niet.
Hoi Tassie79.

Werkt de sd-kaart wel op de computer (eventueel via een cardreader) of in een ander toestel? Anders is 't kaartje mogelijk gewoon stuk, dat kan gebeuren natuurlijk. Wellicht kunnen ze je dan in de winkel een vervanging aanbieden?
Een uitdaging? Wat is de uitdaging dan precies volgens de medewerker?
Lijkt me erg makkelijk te checken: Stap 1> Check of de SD-kaart defect is door het in een ander apparaat te testen (andere telefoon met SD-slot of een computer of laptop). Werkt de SD-kaart in een andere apparaat wel, ligt het niet aan de SD-kaart maar waarschijnlijk aan je telefoon.
Stap2> Check of de SD-slot van je telefoon defect is door een andere SD-kaart in je toestel te doen.
Werkt ook deze SD-kaart niet, dan is de SD-slot van je telefoon defect.
MVG,
MH
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tassie79,

We hebben je na het bericht van onze Klantexpert Kaassausje niet meer teruggezien, heb je het probleem ondertussen al zelf weten op te lossen? Ik zie namelijk dat Michael een goede suggestie heeft gedaan om je probleem anders alsnog op te lossen.

We horen graag van je of je nog hulp nodig hebt bij je probleem en of Michael's stappenplan wat heeft opgeleverd! 🙂

Reageer