Beantwoord

Z5 compact problemen met data overzetten

Hallo, Ik heb een Xperia Z5 compact en heb continu problemen met data overzetten.
Ik probeer foto's van intern en SD naar mijn computer te kopiëren en hij loopt continu vast. Er worden een aantal foto's gekopieerd en daarna loopt hij vast. Het aantal is continu verschillend. Verschillende computers, kabels usb poorten gebruikt Zelfs na fabrieksinstelling reset. Niets helpt. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door David 18 juli 2017, 17:04

Hoi Crossbow74,

Dat is niet erg handig, zeker aangezien je blijkbaar al vaker problemen met jouw toestel had. Een back-up is dan wel zo fijn!

Heb je dit proberen uit te voeren met de instructies uit onze Toestelhulp? Zo niet, zou je dit dan alsnog even op deze manier willen proberen? Zit er toevallig een verschil in tussen het overzetten van SD en vanaf het interne geheugen of is ook dit compleet willekeurig? Heb je de laatste software op de apparaten staan, want anders zou je dat ook nog even kunnen downloaden. Vaak wil dit ook nog wel eens helpen! Je gaf al aan dat je verschillende computers had gebruikt, maar voor de zekerheid vraag ik toch nog even over er genoeg geheugen op de computer aanwezig is? Dit zou namelijk ook nog een oorzaak kunnen zijn.

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie en we helpen je er dan graag bij verder!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Crossbow74,

Dat is niet erg handig, zeker aangezien je blijkbaar al vaker problemen met jouw toestel had. Een back-up is dan wel zo fijn!

Heb je dit proberen uit te voeren met de instructies uit onze Toestelhulp? Zo niet, zou je dit dan alsnog even op deze manier willen proberen? Zit er toevallig een verschil in tussen het overzetten van SD en vanaf het interne geheugen of is ook dit compleet willekeurig? Heb je de laatste software op de apparaten staan, want anders zou je dat ook nog even kunnen downloaden. Vaak wil dit ook nog wel eens helpen! Je gaf al aan dat je verschillende computers had gebruikt, maar voor de zekerheid vraag ik toch nog even over er genoeg geheugen op de computer aanwezig is? Dit zou namelijk ook nog een oorzaak kunnen zijn.

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie en we helpen je er dan graag bij verder!
Instructies toestelhulp gevolgt. en laatste software. Het blijft met name een probleem met het interne geheugen. Gisteren sloot de camera zichzelf continu af na maken van een foto. Nu gaat het wel weer goed. Telefoon lijkt nog zeer onstabiel ondanks factory reset
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Crossbow74,

Goed dat er in ieder geval wel iets beter gaat! Waar loop je nu nog tegenaan met jouw telefoon? Welke problemen zijn er nu nog? Heb je de telefoon ook nog even getest voor het terugzetten van de back-up? Als het dan wel goed werkt, dan zou het ook nog iets op de telefoon zelf kunnen zijn, die de problemen veroorzaakt.

Mocht je nou toch écht problemen blijven ervaren, dan is het misschien wel zo handig het toestel alsnog ter reparatie in te leveren. Het kan dan ook een hardwareprobleem zijn wat je zelf niet op kunt lossen.

Als je nog vragen voor ons hebt, let us know en succes met jouw toestel!
Correctie Kopieren naar SD is nu ook een probleem.
Reputatie 4
Hoi Crossbow74,

Wat voor melding krijg je te zien als je het probeert te kopiëren naar SD?

Ik heb deze pagina voor je gevonden met meer informatie. Zou je hier ook een kijkje willen nemen? Ik hoop dat het werkt. Anders zou reparatie van jouw Sony de oplossing kunnen zijn om de kuren op te lossen. Je bent jouw toestel dan wel even kwijt, maar hopelijk kunnen ze de problemen voor je oplossen. Daar kun je hier meer informatie over vinden.

Laat je ons weten of het heeft geholpen?

Reageer