Vraag

Zoveelste defect Sony Xperia T

• 4 januari 2015
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Hee T-mobile & lezers!

Helaas kwam ik er vanochtend achter dat mijn touchscreen niet meer naar behoren werkt. De onder en boven kant functioneren nog wel, maar het midden niet meer. Ik vroeg mij ten eerste af hoe dit mogelijk is, en ten tweede hoe dit opgelost kan worden. Ik kan (doordat ik het midden niet kan gebruiken) geen back-up maken/de software herstellen. Hier en daar heb ik wel gelezen dat het toestel (Xperia T, met al het vierde defect in 1,5 jaar ) waarschijnlijk voor reparatie moet worden terug gestuurd maar dat ik dan rond de 200 euro kwijt ben, dit vind ik een beetje zonde aangezien ik nog maar tot april met mijn toestel hoef te doen. Dus graag hoor ik van u, of in dit bedrag een kern van waarheid zit en wat volgens u een goede oplossing kan zijn...
(als verdere info over mijn defecten: het eerste defect was de vergrendel knop die kapot ging, dit is gemaakt. Maar twee weken later was de volume knop naar beneden kapot. Dit heb ik niet laten maken omdat dit door de bediening van het touchscreen ook prima te besturen was. (is dus eigenlijk wel een defect.) het tweede defect lag aan de oplader/batterij. Door de oplader van Sony liep mijn telefoon ten eerste na het opladen heel snel weer leeg, en werd het toestel erg warm. Na een nieuwe oplader te hebben gekocht werd het toestel niet meer heel warm, maar heeft soms nog steeds dagen waardoor de batterij ineens leeg is. Maar dat kwam door defect drie... mijn telefoon bleef aangeven dat mijn simkaart steeds verwijderd werd en opnieuw opgestart moest worden, hierdoor liep mijn batterij super snel leeg en kon ik er na 2 uur niets meer mee. Dit is redelijk opgelost, en mijn telefoon geeft dit nu nog heel soms aan, maar door simpel de simkaart erin en eruit te halen werkt hij vaak weer naar behoren. Ik hoop dat u wel begrijpt, dat (omdat dit al het vierde defect is in 1,5 jaar) mijn moed een beetje opraakt.
Groetjes, Myrthe

This topic has been closed for comments

2 reacties

Badge +13
Je topic meerdere keren plaatsen is in strijd met de regels van het forum.
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786

In dit topic graag verder gaan,
https://forum.t-mobile.nl/reparatie-verzekeringen-431/reparatie-kosten-touchscreen-251025
Reputatie 7
Badge +15
Hi Myrthe

Omdat je vraag in een ander topic behandeld is heb ik dit topic gesloten 🙂