Beantwoord

zwart beeld tijdens het bellen

Hallo allemaal,

Als ik bel dan krijg k zwart beeld. Ik heb mijn telefoon nu een jaartje. Bij het begin toen k mijn telefoon had, had k er ook last van. Daarna is het vanzelf goed gekomen. Vandaag wou ik prepaid opwaarderen maar dat lukt dus niet omdat ik alleen een zwart beeld heb.

Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg hoe k dit oplossen kan want ik wil graag opwaarderen zodat ik bundel buiten heb.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Yasmina.
icon

Beste antwoord door Rosan1 2 januari 2015, 10:33

Ik heb er voor mijn galaxy s5 een met uitsparingen die Is van Muvit dacht ik en komt weg bij de media markt vandaan misschien heb je er wat aan?

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Yasmina heb je als je belt de telefoon eerst aan je oor gehad?
Want dan gaat deze ook op een zwart beeld dat komt door de nabijheidssensor sensor.
Alleen lijkt in jouw geval dat deze dus aan blijft staan ook al haal je hem weg bij je oor.

Of gaat het toestel helemaal niet meer aan en blijft het beel zwart bedoel je dat?
Bij mij was het altijd als volgt:

Ik belde naar iemand en als k het aan mijn oor deed werd het beeld zwart. Wnr ik het van me oor deed dus k wou bijvoorbeeld even kijken hoelang k aan het bellen was of wat dan ook kreeg k gewoon weer beeld.
Maar nu krijg k alleen maar zwarte beeld tijdens het bellen alleen. Ik hoor de gene wel praten etc maar k kan het bijvoorbeeld niet op luidspreker zetten of keuze menu gebruiken.

Ik zelf heb niks veranderd bij mijn instellingen.
Reputatie 6
Badge +13
Grote kans dat die sensor kapot is en dat je hem voor reparatie zal moeten opsturen.
Misschien kan je nog kijken bij de instellingen en dan nabijheidssensor sensor.

Om wat voor toestel gaat het?
Ah het was wel zo handig geweest om het erbij te zette. Het gaat om een Sony Xperia Z
Reputatie 6
Badge +13
Heb je al gekeken bij de instelingen van de nabijheidssensor sensor?
Rosan, ik heb het probleem gevonden. Ik zat een beetje te surfen op internet en las ergens dat het aan de beschermfolie en telefoonhoesje kon liggen. Ik heb voor de grap de beschermhoesje eraf gehaald. En toen deed tie het opeens weer. Ik heb toen weer de folie erop gedaan om te kijken of het daar aanlag en ja hoor weer zwarte beeld. Wel apart wnt heb de folie al een jaar erop, misschien tijd voor een nieuwe folie. Want zonder ga k niet rondlopen.

Maar wel hartstikke bedankt voor al je moeite en tijd Rosan!

Met vriendelijke groet,

Yasmina.
Reputatie 6
Badge +13
Grappig dat las ik ook net ergens toen ik voor je aan het zoeken was!
Misschien kijken naar een bescherm folie die daar een gaatje heeft?
Haha grappig! Bedankt voor het zoeken. Ik zal kijken of het bestaat.het is namelijk best vervelend !
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb er voor mijn galaxy s5 een met uitsparingen die Is van Muvit dacht ik en komt weg bij de media markt vandaan misschien heb je er wat aan?
Oke dankjewel, ja heb er zeker wat aan

Reageer