Beantwoord

Zwart belscherm tijdens het bellen

• 28 november 2017
  • 7 reacties
  • 5054 Bekeken

mijn scherm blijft zwart tijdens het bellen, waardoor als ik een keuzemenu te horen krijg ik niks kan doen omdat het scherm zwart blijft... iemand een suggestie/oplossing?
icon

Beste antwoord door Johrick 29 november 2017, 11:09

Hoi Jossieboy,

Ik vind het zeer vervelend dat niets van dit alles heeft geholpen 😞. Samen hebben wij er alles aan gedaan om uit te zoeken wat het probleem kan zijn.

Nu wij hier samen verder niet veel meer kunnen doen om dit op te lossen raad ik je aan om langs te gaan in een T-Shop. Mocht je dit niet lukken dan kan het toestel inderdaad ter reparatie aanbieden via deze pagina.

Ik hoop dat alles goed gaat komen en je weer kan gaan genieten van de belletjes die je in de toekomst gaat plegen! Laat je me weten of het allemaal is gelukt?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jossieboy,

Allereerst welkom op het T-Mobile forum! Wat vervelend dat jij deze problemen ervaart, om welk toestel gaat het?
hallo Johrick,

het gaat om een sony experia Z5
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb even voor je zitten kijken en ik kwam bij dit topic uit. Ik wil je daarom vragen deze even door te lezen en het antwoord uit te proberen. Hopelijk lukt dit! Laat je me weten of het is gelukt?
hallo Johrick,

ik heb de topic gelezen en de instellingen geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet...
Reputatie 4
Badge +3
En https://forum.ben.nl/sony-36/sony-z3-compact-scherm-zwart-tijdens-bellen-176 /
Johrick,

ik heb die andere topic ook gelezen, heb mijn mobiel terug gezet naar fabrieksinstellingen maar ik heb nog steeds een zwart scherm tijdens het bellen... dus het heeft allemaal niet geholpen. denk dat er niks anders op zit dan laten repareren...
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jossieboy,

Ik vind het zeer vervelend dat niets van dit alles heeft geholpen 😞. Samen hebben wij er alles aan gedaan om uit te zoeken wat het probleem kan zijn.

Nu wij hier samen verder niet veel meer kunnen doen om dit op te lossen raad ik je aan om langs te gaan in een T-Shop. Mocht je dit niet lukken dan kan het toestel inderdaad ter reparatie aanbieden via deze pagina.

Ik hoop dat alles goed gaat komen en je weer kan gaan genieten van de belletjes die je in de toekomst gaat plegen! Laat je me weten of het allemaal is gelukt?

Reageer