Beantwoord

Zwart scherm bij Sony Xperia Companion

• 2 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 787 Bekeken

Hoi T-mobile,

Mijn mobiel geeft sinds vanmiddag alleen maar een zwart scherm. Het lijkt erop dat hij wel actief is, maar ik krijg geen beeld. Als ik via Xperia Companion mijn gegevens probeer te redden geeft dat programma aan dat mijn scherm is vergrendeld. Hoe kan ik dit omzeilen? Mijn bestanden zijn erg kostbaar voor me!
Wat kan ik doen?
Ik hoor het graag. Mijn Pokémons wachten op me!
icon

Beste antwoord door Thalina 4 augustus 2016, 10:44

Hoi Pinda14,

Ai, wat balen dat je Sony opeens een zwart scherm heeft! Begrijpelijk dat je je bestanden het liefst wilt behouden. Ik heb gezocht naar een mogelijke oplossing via Google. Heb je je toestel trouwens al eens gereset met aan/uit-knop + volumeknop? Wie weet dat je scherm dan weer tot leven komt. Een andere tip die ik tegenkom is dat je een tool kunt gebruiken waarmee je het beeld van je toestel op je pc te zien krijgt. 'LG On Screen Phone' wordt genoemd, maar ik durf niet te garanderen dat het daarmee lukt. Mocht dit niet werken, kun je dan eens naar deze tip kijken? Als dat beiden niet werkt, dan vrees ik dat je toch je toestel moet opsturen ter reparatie zonder een back-up.

Laat je even weten of het gelukt is met de tips?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pinda14,

Ai, wat balen dat je Sony opeens een zwart scherm heeft! Begrijpelijk dat je je bestanden het liefst wilt behouden. Ik heb gezocht naar een mogelijke oplossing via Google. Heb je je toestel trouwens al eens gereset met aan/uit-knop + volumeknop? Wie weet dat je scherm dan weer tot leven komt. Een andere tip die ik tegenkom is dat je een tool kunt gebruiken waarmee je het beeld van je toestel op je pc te zien krijgt. 'LG On Screen Phone' wordt genoemd, maar ik durf niet te garanderen dat het daarmee lukt. Mocht dit niet werken, kun je dan eens naar deze tip kijken? Als dat beiden niet werkt, dan vrees ik dat je toch je toestel moet opsturen ter reparatie zonder een back-up.

Laat je even weten of het gelukt is met de tips?

Reageer