[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308765 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 


290 reacties

Beste, 

Het is elk jaar weer extreem druk bij het bestellen om 14:00. Zijn er al voorzorgsmaatregelen genomen om dit beter te laten verlopen (elektronische wachtrij, etc.)? Bij de release van de iPhone 11 & 12 series was het namelijk zo dat de site helemaal platviel en het een hel was om te bestellen. 

Ik hoor graag van u.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Saad El Doori 

We proberen de verkoop van toestellen natuurlijk altijd zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarin leren we ook van eerdere releases. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor een release van een iPhone, waarvan ook wij weten dat het doorgaans bestempeld kan worden als een 'drukbezochte release'. Weet dat we er dus alles aan doen om het morgen in goede banen te leiden.

Bedankt voor de mooie samenvatting!

Is er al wat bekend over de prijzen? Zijn deze gelijk aan die bij Apple zelf? (uitgaande van toestel niet recyclen en aankoopbedrag in één keer betalen)

Ik heb hem gisteravond al besteld bij T Mobile!

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Reputatie 7
Badge +14

Waarschijnlijk 1 van de maatregelen om de drukte te spreiden?

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Oh echt waar? Maar gaat de bestelling nu wel goed dan denk je? Misschien moet ik ze ook even bellen zo.

Ze ging er vanuit van wel. Alles stond goed in hun systeem. Mocht het niet goed zijn dan zouden we gemaild zijn met een annulering.

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Oh echt waar? Maar gaat de bestelling nu wel goed dan denk je? Misschien moet ik ze ook even bellen zo.

 

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Nu niet meer...

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Nu niet meer...

Balen!

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Als ik ben ingelogd zie ik nog wel de knop dat ik kan verlengen, heb jij dat ook? Wel zie ik gewoon mijn nieuwe abonnement en toestelkrediet erin staan.

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Als ik ben ingelogd zie ik nog wel de knop dat ik kan verlengen, heb jij dat ook? Wel zie ik gewoon mijn nieuwe abonnement en toestelkrediet erin staan.

Ja inderdaad, ik ook. En als ik dan klik, dan zegt ie dat verlengen niet mogelijk is.

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Reputatie 2

WE ZIJN ZO TERUG

Op dit moment is het erg druk op onze website, probeer het later nog eens. 

 

Oh No :(

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Bij mij lijkt alles er nog in te staan… vaag allemaal!

hier zie ik het https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

Reputatie 4

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Reageer