Vraag

3 x zelfde storing met samsung galaxy 8

Goedemorgen,

Ik heb eind december een abonnement afgesloten plus samsung galaxy 8 toestel. Inmiddels is het 2 keer ter reparatie aangeboden en zogenaamd gerepareerd terug gekomen. Nu doet zich voor de 3e keer hetzelfde probleem voor.
Er komt geen geluid uit mediaplayer en ook geen geluid bij bellen. en ja, alle instellingen zijn steeds gecheckt in de shop. Nu voor de 3e keer.
Eerlijk gezegd ben ik het vertrouwen in dit toestel behoorlijk kwijt. Na jarenlang apple gebruik overgestapt naar Samsung en niets dan problemen met het geluid.

Hoe vaak wordt een toestel voor hetzelfde probleem gerepareerd voordat je een ander toestel krijgt? Hoe gaat Samsung hiermee om? inmiddels natuurlijk ook steeds abonnementsgeld betaald voor een toestel in reparatie. En toestel doet niet waarvoor ik maandelijks betaal.

ik ben er eerlijk gezegd behoorlijk geïrriteerd over. vandaar eerst de vraag in t forum voordat ik wellicht in de shop boos word.

ik ben benieuwd naar de reactie,
Patricia

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Ik heb vorige maand voor iemand contact opgenomen met Samsung voor een S8+ met problemen.
Deden niet moeilijk en kon een nieuwe gaan halen in de winkel waar telefoon gekocht was.
Gsm was een maand oud. Probeer het gewoon je weet nooit of het helpt
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Patricia660,

Altijd een leuk moment als je een nieuw toestel uitpakt, en dan is het uiteraard de bedoeling dat 'ie helemaal goed werkt! Natuurlijk wens ik dat ook voor jou, daarom ga ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit goed afloopt!

Zou je mij jouw naam, volledige adresgegevens en geboortedatum kunnen toesturen in een privéberichtje? Kun je daarbij ook het type en merk toestel en het IMEI-nummer sturen?

Ik kan aan de hand van jouw berichtje uitzoeken wat er precies al gedaan is aan het toestel en wat wij nu voor je kunnen doen om je weer helemaal tevreden te maken! 🙂

Reageer