Beantwoord

4 e keer sony Xperia Z voor reparatie

• 6 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Goedendag,

Ik bezit nu 11 maanden de Xperia Z. Perfect toestel, alleen ben ik nu al 8 weken in totaal kwijt aan reparatie. Telkens weer barst het scherm spontaan. Dit is drie keer onder garantie gerepareerd en keurig afgeleverd. Echter nu heb ik hem voor de vierde maal aangeboden omdat hij weer kapot is. De klantenservice gaf vorige keer aan dat ik bij vierde maal een goede oplossing gezocht moest worden. Echter werd mij maandag verteld dat ik hem voor reparatie aan moest bieden en is er ook een melding voor mij aangemaakt. Echter zag ik van morgen weer dat hij ter reparatie is aangeboden. Weer gebeld, vanmiddag nog eens. Er wordt mij steeds verteld dat het toestel zo niet opgestuurd had moeten worden om een oplossing te zoeken. We kunnen nu niets voor u doen toestel is al verstuurd. Lekker makkelijk door fouten van de klantenservice is de kans groot dat hij weer gerepareerd wordt terwijl ik een oplossing wil die langdurig is. bijvoorbeeld ander type toestel. Ben nu radeloos en zonder smartphone en bang dat ik het weer gerepareerd terug krijg en alles weer voor vandaan gaat beginnen. Kan iemand mij wel snel een goede oplossing bieden. Kan mij niet voorstellen dat jullie geen contact op kunnen nemen met Dynafix.

gr,

Marco
icon

Beste antwoord door Chris076 7 augustus 2014, 10:35

Hallo Marco,

Welkom op het Forum!

Vervelend dat jouw toestel telkens hetzelfde probleem vertoond 😞
Ik heb dit voor je uitgezocht 🙂 Omdat de reparaties vlak na elkaar plaatsvinden, hebben wij de reparatiedienst gevraagd om jouw toestel om te ruilen. Zij gaan dit verzoek controleren en wanneer het mogelijk is zul je een nieuw toestel ontvangen (een Xperia Z). Wanneer de voorraden niet toereikend zijn zal er contact opgenomen worden met je om een gelijkwaardig toestel te selecteren. Ik hoop dat er snel contact met je opgenomen wordt hierover en je snel een nieuw toestel ontvangt!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Marco,

Welkom op het Forum!

Ik heb dit voor je uitgezocht 🙂 Omdat de reparaties vlak na elkaar plaatsvinden, hebben wij de reparatiedienst gevraagd om jouw toestel om te ruilen. Zij gaan dit verzoek controleren en wanneer het mogelijk is zul je een nieuw toestel ontvangen (een Xperia Z). Wanneer de voorraden niet toereikend zijn zal er contact opgenomen worden met je om een gelijkwaardig toestel te selecteren. Ik hoop dat er snel contact met je opgenomen wordt hierover en je snel een nieuw toestel ontvangt!

Hallo Chris,

Dank voor je reactie, maar zoals ik in de brief bij het toestel en aan de klantendienst door gegeven wil ik een ander toestel, maar niet weer een Xperia Z, na de eerste keer dat hij kapot ging heb ik ook al een ander toestel gekregen van het zelfde type. En weer gebeurt dit nu drie maal met dezelfde. Ik wil dus gewoon dat jullie met mij contact opnemen, om dan samen te kijken voor een ander type toestel, dit mag wel een Sony zijn maar niet de Z meer. Hoop spoedig op een goede oplossing.
Reputatie 6
Hallo Marco,

Welkom op het Forum!

Reageer