Vraag

5 jaar vast aan een chubb verzekering?

• 11 april 2020
  • 8 reacties
  • 1049 Bekeken

Tijdens het uitzoeken van een nieuwe mobiel bij t-mobile werd mij sterk aangeraden een toestelverzekering te nemen. ook al was het voor een jaar. in het verleden ook gedaan.

Maar vind het eigenlijk wel mooi geweest na een half jaar en wil de verzekering stop zetten omdat ik altijd voorzichtig bent en mijn telefoons na 2 jaar nog als nieuw zijn. Maar nu zie ik dat mijn verzekering tot 24-08-2024 loopt.en ik kan mijn polis niet beeindigen?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @nnndoh 

Volgens de website onder hoe moet ik mijn toestelverzekeeing opzeggen? Staat dat hij maandelijks opzegbaar is. Misschien kan je het eens telefonisch navragen?

https://t-mobile.chubbverzekering.nl/faq/index.php?sid=1090444&lang=nl&action=artikel&cat=30&id=22&artlang=nl

Annuleren polis niet toegestaan staat er als ik de muis bij het knopje beeindigen houdt

Reputatie 7
Badge +18

@nnndoh 

Je zou het ook eens telefonisch na kunnen vragen. Wij zijn telefonisch bereikbaar via +31 (0) 348 46 28 45.

Zal het eens maandag proberen

thanks

Zou dinsdag proberen, maandag zijn ze nog paaseieren aan het zoeken.

Reputatie 7
Badge +18

@nnndoh Kijk gewoon in de polisvoorwaarden, daar staat het glashelder in. Zoek op “opzeggen” of “opzegging”. Daar staat ook op welke manier je kunt opzeggen en dat is volgens mij altijd schriftelijk of per e-mail.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +20

@nnndoh  Polisvoorwaarden

Succes

Reputatie 7
Badge +18

@nnndoh Zie 4.3, je kunt gewoon opzeggen en daar staat ook hoe. Opzegtermijn is 1 maand.

Reageer