Beantwoord

Aankoop bewijs kwijt

• 17 april 2016
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

hallo

ik ben me aankoop bewijs kwijt van me samsung galaxy note 3 en die heb ik nodig
icon

Beste antwoord door Sam- 18 april 2016, 14:03

Hi Chris,

Leuk dat je jouw vraag op het forum stelt. Van harte welkom bij de community!

Goed dat je dit bij ons navraagt. We voorzien je graag van de benodigde informatie. :)

Als je jouw toestel in een T-Mobile Shop hebt aangeschaft, dan kan je tot 6 maanden na aankoop de bon opvragen in de desbetreffende T-Mobile Shop. Heb je jouw toestel online of telefonisch aangevraagd dan kunnen wij het aankoopbewijs na 6 maanden nog steeds opvragen. Ik zie dat je jouw laatste telefoon niet in een T-Mobile Shop hebt aangeschaft, dus kunnen wij 'm nog opvragen.

Stuur mij in een privébericht het IMEI nummer van je telefoon. Dan vraag ik het aankoopbewijs voor je aan!

Als je in de tussentijd nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Hoe heb je ooit je toestel aangeschaft? Ooit online? Misschien nog ergens in je mail? Ooit met pin betaald zodat je misschien een banktransactie kunt terugzoeken? Ik weet namelijk niet of die zo nog te achterhalen zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Chris,

Leuk dat je jouw vraag op het forum stelt. Van harte welkom bij de community!

Goed dat je dit bij ons navraagt. We voorzien je graag van de benodigde informatie. :)

Als je jouw toestel in een T-Mobile Shop hebt aangeschaft, dan kan je tot 6 maanden na aankoop de bon opvragen in de desbetreffende T-Mobile Shop. Heb je jouw toestel online of telefonisch aangevraagd dan kunnen wij het aankoopbewijs na 6 maanden nog steeds opvragen. Ik zie dat je jouw laatste telefoon niet in een T-Mobile Shop hebt aangeschaft, dus kunnen wij 'm nog opvragen.

Stuur mij in een privébericht het IMEI nummer van je telefoon. Dan vraag ik het aankoopbewijs voor je aan!

Als je in de tussentijd nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden.

Reageer