Beantwoord

Aankoopbewijs HTC One M9 nodig

• 22 december 2016
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik ben reeds jaren klant bij jullie en over het algemeen ben ik erg tevreden. Tot vandaag. Mijn HTC One M9, die al sinds de aanschaf nu bijna 2 jaar geleden matig presteerde, heeft vannacht het leven gegeven. De kwaaltjes waarmee de telefoon al na 3 weken na aanschaf mee kampte, leken hem te veel zijn geworden.

3 weken na aanschaf is het trilsignaal er mee opgehouden en sinds een maand of 6 valt de telefoon regelmatig uit, waarbij ook alle instellingen gewist worden. Ik heb de telefoon nooit opgestuurd, omdat er geen leentoestel geregeld kan worden en ik mijn telefoon dagelijks nodig heb. De kwaaltjes zijn zaken waar ik mee ben gaan leven.

Nu is de telefoon dus echt overleden. 3 weken voordat hij vervangen zou gaan worden. Als trouwe klant, heb ik via de klantenservice gevraagd of ik mijn abonnement alvast kon verlengen, zodat ik spoedig een nieuwe telefoon zou kunnen gebruiken. Dat kan wel, maar dan moet ik dus 71,13 (Raar bedrag, niet?) betalen. Ook mijn betoog over de kwaaltjes van de door jullie eerder geleverde telefoon hielp daar blijkbaar niet bij. Ik dacht aan een soort win-win situatie, ik bespaar jullie een hoop gezeik door mijn kapotte telefoon op te sturen, en ik blijf nog trouw 2 jaar bij jullie als klant. Maar helaas, de telefoonoperator raadde me echt aan de telefoon ter reparatie op te sturen.

Dus dat is wat ik wilde gaan doen, blijk je allerlei zaken mee te moeten leveren. Bijvoorbeeld een aankoopbewijs, die werkelijk onvindbaar is op "Mijn T-Mobile". De telefoon is geleverd door jullie, waarom weten jullie dat niet dan?

Dus hierbij nogmaals de vraag: Mijn door jullie geleverde telefoon is kapot, ik wil graag een nieuwe en dus minder dan 3 weken voordat ik mijn abonnement kan verlengen, mijn abonnement verlengen. Kunnen jullie er voor zorgen dat dit zonder extra kosten kan?

Met vriendelijke groeten,
Geth
icon

Beste antwoord door Thalina 23 december 2016, 10:39

Hoi GethLackman,

Ik begrijp zeker dat je ervan baalt dat jouw toestel kapot is gegaan! Ik zie dat Poco-Loco nog wat tips heeft gegeven voor jouw toestel (dankje!). Maar ik zie ook dat je gisteravond rond 17:00 uur jouw toestel hebt aangemeld ter reparatie. Was het toch gelukt met de gegevens die je nodig had voor het aanmelden? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten! Heb je op dit moment een toestel dat je kunt lenen van iemand? In jouw toestel gaat een nano simkaart, mocht er in een leentoestel een andere simkaart gaan dan kun je een sim adapter aanvragen. In dit topic vind je daar meer informatie over. Als je een 3-Pack nodig hebt, wil ik de kosten hiervan uit coulance voor je vergoeden. Je kunt de adapter in de T-Mobile Shop halen of ik kan 'm naar je toesturen. De laatste optie duurt wel wat langer (binnen drie werkdagen). Laat maar weten of dit nodig is!

Ik hoop samen met jou dat je je toestel snel weer terug hebt! Als je er nog vragen over hebt, hoor ik het graag. En ondanks dit wens ik jou fijne feestdagen toe!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi,

Vervelend om te horen dat je zo'n set problemen hebt gehad met de M9...

Ooit dit geprobeerd: Standaard problemen met standaard oplossingen M9

En wat betreft het uitvallen en dan gegevens kwijt zijn, dat klinkt als dat je accu dan te leeg is geraakt. De controller ingrijpt en je toestel uitvalt zonder netjes af te sluiten... Ooit een accu-calibratie geprobeerd? Nu weet ik niet hoe effectief het gaat zijn op een M9 (mijne heeft alles behalve dit probleem), maar probeer dit eens: batt calibration HTC

Anders dan dat zit er weinig op om inderdaad je toestel op te sturen en hopelijk kan een moderator / medewerker vanuit T-Mobile je nog helpen met eventuele documenten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi GethLackman,

Ik begrijp zeker dat je ervan baalt dat jouw toestel kapot is gegaan! Ik zie dat Poco-Loco nog wat tips heeft gegeven voor jouw toestel (dankje!). Maar ik zie ook dat je gisteravond rond 17:00 uur jouw toestel hebt aangemeld ter reparatie. Was het toch gelukt met de gegevens die je nodig had voor het aanmelden? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten! Heb je op dit moment een toestel dat je kunt lenen van iemand? In jouw toestel gaat een nano simkaart, mocht er in een leentoestel een andere simkaart gaan dan kun je een sim adapter aanvragen. In dit topic vind je daar meer informatie over. Als je een 3-Pack nodig hebt, wil ik de kosten hiervan uit coulance voor je vergoeden. Je kunt de adapter in de T-Mobile Shop halen of ik kan 'm naar je toesturen. De laatste optie duurt wel wat langer (binnen drie werkdagen). Laat maar weten of dit nodig is!

Ik hoop samen met jou dat je je toestel snel weer terug hebt! Als je er nog vragen over hebt, hoor ik het graag. En ondanks dit wens ik jou fijne feestdagen toe!

Reageer