Beantwoord

aankoopbewijs kwijt

• Doet lekker mee
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Ik moet mijn telefoon opsturen voor reparatie maar ben mijn aankoopbewijs kwijt. Kunnen jullie hier een kopie van opsturen?
icon

Beste antwoord door Warvin 17 december 2012, 11:12

@OFH

Welkom op het Forum! :)

Ik heb voor je in de systemen gekeken en ik zie dat je je toestel via het Internet hebt besteld. Hierbij is het wel mogelijk om een kopie van je aankoopbon op te vragen. Ik heb een e-mail verzonden naar het desbetreffende afdeling. Je krijgt je aankoopbon in de loop van de week per post binnen. Laat gerust een bericht achter mocht je nog vragen hebben.
Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 6
@OFH

Welkom op het Forum! :)

Ik heb voor je in de systemen gekeken en ik zie dat je je toestel via het Internet hebt besteld. Hierbij is het wel mogelijk om een kopie van je aankoopbon op te vragen. Ik heb een e-mail verzonden naar het desbetreffende afdeling. Je krijgt je aankoopbon in de loop van de week per post binnen. Laat gerust een bericht achter mocht je nog vragen hebben.
Reputatie 2
Warvin plz man ik heb dezelfde probleem
Reputatie 2
hoi warvin

ik heb precies hetzelfde probleem
kun je me helpen
bvd
Reputatie 5
@Ousai @Baltim0re

Omdat ik geen gegevens over het toestel kan opvragen wil ik je vragen om mij via een privébericht je adres en IMEI nummer van het toestel te sturen. Dan kijk ik hoe ik je hiermee kan helpen. 🙂
Reputatie 2
ik ben via een mobiel hier maar op forum krijg ik geen volledige websitr en alleen mobiele sitr forum dus om je een pb te sturen zit er nu niet in

wat een ... systeem
Reputatie 2
Ousai, het hoeft toch ook niet a la minuut te gebeuren ;)

Dan doe je het straks als je wel achter een pc of laptop zit. 🙂
Reputatie 2
zeker tara, maar een volledige website op de forum zetten zou beter zijn dan je voor de mobiele versie moet kiezen
dat bedoel ik maar die pb kan ik altijd opsturen
Reputatie 2
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/ousai-173014/" https://"https://forum.t-mobile.nl/members/baltim0re-152557/"

Omdat ik geen gegevens over het toestel kan opvragen wil ik je vragen om mij via een privébericht je adres en IMEI nummer van het toestel te sturen. Dan kijk ik hoe ik je hiermee kan helpen. :)

Ik heb je een pb gestuurd 🙂
Ik heb mijn telefoon via gsm web besteld kunnen jullie mij ook een kopie toezenden?
Reputatie 6
@Ousai & @Baltim0re

Heren, ik heb voor jullie een pakbon opgevraagd. Deze zullen jullie in de loop van de week per post thuis krijgen.:)

@Ramses32

Helaas is het niet mogelijk om een pakbon voor jou op te vragen. Hiervoor moet ik je doorverwijzen naar de dealer in dit geval GSM Web.

Laat gerust een bericht achter mocht nog vragen hebben.
Reputatie 2
Dank u vriendelijk Warvin
Hallo, ik heb schade aan mijn telefoon en voor de verzekering heb ik een factuur nodig.... Kunt u alstublieft helpen.?
Reputatie 6
@Ousai

Geen dank! :)

@dhymphie

Ik heb voor je in de systemen gekeken, helaas kan ik je IMEI -nummer niet vinden. Zou je het IMEI-nummer van je toestel in een privebericht willen sturen? Dan zal ik voor je in de systemen kijken of ik je aankoopbon kan opvragen.:)
Dat is erg want dt heb ik niet. Mijn telefoon is nl verbrand en samengesmolten tot een stinkend plastick monster. Mijn zoon heeft hem, echt waar onder de grill gelegd en deze op de hoogste stand aangezet!!! Is er een andere mogelijkheid om dit via mijn contract na te zien?
Reputatie 2
Je kan ook op My T-mobile naar Telefooninstellingen gaan en naar je soort toestel de IMEI nummer zien?
Jaaaa dank je wel.
Reputatie 2
Jaaaa dank je wel.

Heb je die dan?
Heb je die dan?

kan i die gewoon hier typen?
Reputatie 2
Nee stuur Warvin een privebericht met die IMEI nummer
oh ik stuurde m net naar jou 🙂
Reputatie 2
oh ik stuurde m net naar jou :)

Niet erg, maar gelukkig heb je die wel gevonden en wie weet wordt er wat aangedaan.
Is het voor mij mogelijk een kopie van het aankoopbewijs te ontvangen?
MVG,
Reputatie 6
@Marjama

Wil je mij een privebericht sturen met je IMEI-nummer, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen! 🙂
Goedemiddag,

Ik moet mijn telefoon laten opsturen voor reparatie, maar ik ben mijn aankoopbewijs kwijt. Kunnen jullie hier een kopie van opsturen?
Ik heb mijn mobiel wel in een winkel gekocht.
Reputatie 6
@Hinata

Welkom op het Forum!:)

Heel vervelend dat je je toestel ter reparatie moet opsturen. Ik heb zojuist in de systemen gekeken en ik zie dat je je toestel via Ritel Electronics hebt aangeschaft. Om deze reden kan ik de pakbon niet opvragen. Je dient met Ritel Electronics contact op te nemen voor de pakbon. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer