Beantwoord

aankoopbewijs kwijt

Toon eerste reactie

37 reacties

Goedemiddag,

Ook ik moet mijn telefoon ter reparatie opsturen en heb geen aankoopbon meer kunnen vinden. Is het mogelijk om deze via deze weg  opnieuw een aankoopbon op te vragen?
Ik heb mijn mobiel via de klantenservice van t-mobile besteld.

Mvg
Reputatie 6
@Jillie1991

Welkom op het Forum!:)

Wil je in een privébericht het IMEI-nummer van je toestel sturen? Wellicht kan ik je verder helpen. 🙂
goedemiddag

Ik bijn mijn aankoopbon kwijt, en heb deze nodig voor de verzekering, is het mogelijk om een copie van de aankoopbon te ontvangen. mvg😕
Reputatie 6
@werchter

Welkom op het Forum!:)

Wil je het IMEI-nummer van je toestel in een privébericht sturen? Wellicht kan ik het voor je opvragen. 🙂
Hoi,
Ik ben mijn aankoopbewijs kwijt en mijn mobiel is kapot.
Kan die worden opgestuurd aub?
mvg, Kim.
Reputatie 5
@kimheikens Welkom op het forum!

Kun je het IMEI nummer van je toestel via een privébericht sturen? Dan probeer ik het voor je op te vragen!
Hoi,
We zijn ook het aankoopbewijs kwijt en we hebben de mobiel ander halfjaar geleden gekocht in een t-mobile shop.

Mvg,
Wendy
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wendy,

Zonde dat je het aankoopbewijs kwijt bent, je hebt geen kopie ergens in de archieven liggen? Aangezien je het toestel hebt aangeschaft in de winkel hebben wij geen kopie van het aankoopbewijs voor je. Je kunt bij de T-Shop in Zeist navragen of zij nog een kopie in hun systeem hebben voor jou. Ik kan echter niet garanderen dat zij deze na 1,5 jaar nog in bewaring hebben, maar het is allicht het proberen waard! :)

Hopelijk lukt het bij de winkel! Als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!
ik heb ook mijn aankoop bewijs nodig. Zouden jullie hem kunnen mailen van mijn iPhone 7.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Romy119,

In ons systeem zie ik terug dat dit niet om jouw huidige abonnement gaat, maar om het contract ervoor. Je hebt jouw telefoonabonnement destijds afgesloten in de T-Shop Amersfoort. Bij aankopen die in de winkel worden gedaan, kun je het aankoopbewijs alleen via de desbetreffende T-Shop opvragen. Zij bewaren deze aankoopbewijzen doorgaans 6 maanden, dus de kans is klein dat zij jouw bon nog in het archief hebben, aangezien het in dit geval gaat om een contract afgesloten in december 2016. Je kunt het er natuurlijk altijd op wagen, je weet het nooit!

Is er een specifieke reden waarom je het aankoopbewijs nodig hebt? Misschien kunnen we met je meedenken voor een alternatieve oplossing.

We zien jouw reactie graag tegemoet en als we nog ergens bij kunnen helpen, dan doen we dat natuurlijk zo snel mogelijk!
Ik heb het aankoop bewijs nodig omdat er iets kapot is. Ik kan niet meer op de WiFi. Dus toen ik bij de Apple store kwam zeiden ze dat ik aankoop bewijs nodig heb.

Gr. Romy
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Romy,

Ik heb meteen even met je meegekeken naar wat ik voor je kan doen!

Ik zie dat je jouw toestel hebt aangekocht in de T-Shop in Utrecht aan de Lange Elisabethstraat. Ik raad je aan daar even langs te gaan om jouw aankoopbewijs op te vragen. Omdat zij niet alle bonnen eeuwig in hun systeem bewaren, wil ik je wel op voorhand zeggen dat ik niet kan garanderen dat zij het bewijs nog hebben. Maar je kunt het dus zeker wel even proberen hoor! In veel gevallen hebben zij de bon nog wel. 😄

Succes Romy! Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?

Reageer