Beantwoord

Aankoopbewijs Samsung S5 Neo

• 15 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

hallo mijn S5 neo laadt niet meer op en wil hem graag laten repareren, kan ik het aankoopbewijs van mijn online gekochte telefoon opvragen?
icon

Beste antwoord door David 16 augustus 2016, 16:49

Hey Chongio,

Welkom op ons forum! :)

Heb je wel al eens geprobeerd om een andere oplader te testen? Ook geef ik je dit topic even mee. Hier staan een aantal handige tips in om een reparatie te voorkomen!

Zou je kunnen aangeven waar en wanneer dit aankoopbewijs aan je is gegeven? Ik zie namelijk ook geen online aankoop terug van jouw telefoonnummer in ons systeem. Als je deze gegevens door zou kunnen geven, dan is er nog een kleine mogelijkheid dat we hier eventueel iets mee kunnen.

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Ik hoop dat dit je verder helpt:

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/3243/opvragen-aankoopbewijs

Staat precies in hoe je je aankoopbewijs kan opvragen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Chongio,

Welkom op ons forum! :)

Heb je wel al eens geprobeerd om een andere oplader te testen? Ook geef ik je dit topic even mee. Hier staan een aantal handige tips in om een reparatie te voorkomen!

Zou je kunnen aangeven waar en wanneer dit aankoopbewijs aan je is gegeven? Ik zie namelijk ook geen online aankoop terug van jouw telefoonnummer in ons systeem. Als je deze gegevens door zou kunnen geven, dan is er nog een kleine mogelijkheid dat we hier eventueel iets mee kunnen.

We horen het graag van je!
beste David,

ik heb alle oplossingen op het internet geprobeerd, geen van allen werkt
de data usb functie werkt wel, maar de batterij laad niet op. tevens functioneerd de flitser van de camera niet.

de telefoon is overigens samen met het abonnement geleverd.
ik kan je in een pb wel de imei code sturen.

gr.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chongio,

Zonde dat er zoveel aan je telefoon mankeert! :S

Stuur inderdaad het IMEI-nummer maar in een privébericht. Zoals eerder aangegeven heb ik dan ook nog nodig waar en wanneer je het toestel/abonnement hebt aangeschaft. Ik zie namelijk alleen terug dat je in een T-Shop bent geweest en als dit het enige is wat we terug kunnen vinden, dan kunnen we je helaas niet meer aan de bon helpen.

Ik hoor het graag van je!

Reageer