Beantwoord

Aankoopbewijs toestel voor reparatie

• 2 februari 2016
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Heb me aankoop bewijs nodig voor reperatie
icon

Beste antwoord door Thalina 4 februari 2016, 11:40

Hoi Yvoontjuh,

Allereerst welkom op het forum!

Balen dat je toestel kapot is! Ik zie dat Geravo je al het een en ander heeft verteld (dankjewel!). Nog even als aanvulling daarop: er zijn toestelbonnen en facturen die geldig zijn als garantiebewijs:

- Pakbon: dit is een brief bij het toestelpakket waarin staat om welk toestel het gaat.
- Kassabon: ontvang je bij aankoop in de T-Mobile Shop.
- Hardware factuur: ontvang je bij bestelling via de telefoon of de online shop. De hardware factuur wordt los van het toestelpakket verstuurd.
- Omruilbon: wanneer je een ander toestel krijgt vanuit het reparatieproces dan krijg je er een omruilbon bij als bewijs.

Op deze pagina kun je meer informatie vinden over het opvragen van je aankoopbewijs. Ik zie dat je inmiddels je toestel hebt aangeboden ter reparatie. In dit topic vind je meer informatie over het reparatieproces.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

Beste yvoontjuh,

Als je een abonnement hebt afgesloten dan is je contract tevens ook je aankoopbewijs. Indien je hem in de winkel hebt aangeschaft en je weet nog de datum waarop je het toestel hebt aangeschaft dan kan je in de winkel een kopie van je factuur opvragen.

Heb je het toestel bij T-mobile zelf aangeboden ter reparatie? Ik weet namelijk dat je dan zelf niet nog een bon hoeft aan te leveren. Dit staat allemaal dan al in het systeem.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Yvoontjuh,

Allereerst welkom op het forum!

Balen dat je toestel kapot is! Ik zie dat Geravo je al het een en ander heeft verteld (dankjewel!). Nog even als aanvulling daarop: er zijn toestelbonnen en facturen die geldig zijn als garantiebewijs:

- Pakbon: dit is een brief bij het toestelpakket waarin staat om welk toestel het gaat.
- Kassabon: ontvang je bij aankoop in de T-Mobile Shop.
- Hardware factuur: ontvang je bij bestelling via de telefoon of de online shop. De hardware factuur wordt los van het toestelpakket verstuurd.
- Omruilbon: wanneer je een ander toestel krijgt vanuit het reparatieproces dan krijg je er een omruilbon bij als bewijs.

Op deze pagina kun je meer informatie vinden over het opvragen van je aankoopbewijs. Ik zie dat je inmiddels je toestel hebt aangeboden ter reparatie. In dit topic vind je meer informatie over het reparatieproces.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer