Beantwoord

Aankoopbewijs voor verzekering

• 22 maart 2016
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Hallo,
ik heb mijn telefoon helaas laten vallen en wil deze graag opgeven aan de verzekering, daarvoor heb ik de factuur van de aangekochte telefoon nodig. Nu is mijn vraag of ik die factuur/rekening terug kan vinden op mijn T-Mobile account ?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2016, 11:12

Hi vanzutphenx,

Welkom op ons Forum!

Aaah wat balen dat je toestel is gevallen! 😞 Heb je nu een reserve die je in de tussentijd kan gebruiken? Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je jouw abonnement met toestel in een T-Mobile shop hebt afgesloten. Je hebt toen een kassabon van de T-Mobile Shop ontvangen en dat geldt als aankoopbewijs. Je kan dit gebruiken als bewijs voor je verzekering. Als je hem kwijt bent dan kun je een kopie opvragen in de T-Mobile Shop waar jij je abonnement hebt afgesloten.

Laat je mij weten of het lukt? Ik hoop dat je toestel snel wordt gerepareerd! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi vanzutphenx,

Welkom op ons Forum!

Aaah wat balen dat je toestel is gevallen! 😞 Heb je nu een reserve die je in de tussentijd kan gebruiken? Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je jouw abonnement met toestel in een T-Mobile shop hebt afgesloten. Je hebt toen een kassabon van de T-Mobile Shop ontvangen en dat geldt als aankoopbewijs. Je kan dit gebruiken als bewijs voor je verzekering. Als je hem kwijt bent dan kun je een kopie opvragen in de T-Mobile Shop waar jij je abonnement hebt afgesloten.

Laat je mij weten of het lukt? Ik hoop dat je toestel snel wordt gerepareerd! 🙂

Reageer