Beantwoord

Aankoopbon opvragen

• 17 juli 2016
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

Ik moet mijn telefoon opsturen voor reparatie maar heb geen aankoopbon meer. Hoe kan ik hieraan komen?
icon

Beste antwoord door Amy 18 juli 2016, 14:04

Hi Marcel,

Ik zie dat je nog niet zo lang geleden het toestel ook hebt opgestuurd voor de reparatie. Is dit niet goed gegaan? En was het toen gelukt om hem op te sturen zonder aankoopbon? 🙂

Wanneer je de aankoopbon nodig hebt kun je die aanvragen bij de T-Shop waar je het toestel hebt aangeschaft., In jouw geval is dat -Shop Amstelveen.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi Marcel,

Ik zie dat je nog niet zo lang geleden het toestel ook hebt opgestuurd voor de reparatie. Is dit niet goed gegaan? En was het toen gelukt om hem op te sturen zonder aankoopbon? 🙂

Wanneer je de aankoopbon nodig hebt kun je die aanvragen bij de T-Shop waar je het toestel hebt aangeschaft., In jouw geval is dat -Shop Amstelveen.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Ik heb mijn telefoon inderdaad naar de tmobileshop gebracht en die hebben hem opgestuurd naar Dynafix. Mijn connector voor de oplader is stuk en er zit een barst in het scherm. Ik wil alleen de connector laten repareren maar Dynafix doet alleen volledige reparatie en dan valt het niet onder de garantie. Nu wil ik de telefoon laten repareren via Samsung zelf maar daar heb ik dus de aankoopbon voor nodig.
Kan de aankoopbon niet gewoon via de mail gestuurd worden?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Marcel,

We kunnen de aankoopbon alleen per post verzenden wanneer deze online of telefonisch is aangeschaft. Bij toestellen die in een T-Mobile shop zijn aangeschaft kan je het aankoopbewijs alleen in de desbetreffende T-Mobile Shop ophalen. Dit kan tot 6 maanden na het aanschaffen van je telefoon.
Ok en wat kan ik doen als het langer dan 6 maanden geleden is?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marcel,

In sommige gevallen lukt het onze collega's toch om de factuur terug te vinden, maar mocht de factuur na 6 maanden niet meer beschikbaar zijn dan kunnen we deze niet meer opvragen. Heb je bij het aanschaffen van je telefoon toevallig gepind? Controleer op je bankafschriften of je misschien nog een afschrijving terugvindt. Misschien dat Samsung deze ook accepteert.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer