Beantwoord

Aankoopbon opvragen

• 21 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

ik heb op 01-07-2016 mijn abbonoment verlengt (soort van verlengt nieuw abbonoment op mijn naam gezet wat eerst mijn vaders naam was). Ik heb toen tegelijkertijd een nieuwe mobiel los erbij gekocht (dit was voordeliger voor mij). maar nu is mijn mobiel gestolen en wertgarantie vraagt een kopie van de aankoop bon, deze heb ik jammer genoeg niet meer in mijn bezit. kunnen jullie mij hier mee verder helpen

Met vriendelijke groet
Marijn Schippers
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 augustus 2017, 15:32

Hoi Marijn,

Wat erg dat jouw mobiel gestolen is! Dat zijn geen leuke dingen. :(

Heb je dit topic al gezien? Hier staan heel veel tips in die je kunt gebruiken in het geval van een gestolen toestel.

Ik zie dat je jouw abonnement in een T-Shop hebt afgesloten. Heb je het losse toestel ook via die shop aangeschaft? In dat geval kun je op dezelfde locatie namelijk een kopie van de factuur opvragen.

Laat je me weten of het gelukt is? Als je nog meer vragen hebt, stel die dan ook gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marijn,

Wat erg dat jouw mobiel gestolen is! Dat zijn geen leuke dingen. :(

Heb je dit topic al gezien? Hier staan heel veel tips in die je kunt gebruiken in het geval van een gestolen toestel.

Ik zie dat je jouw abonnement in een T-Shop hebt afgesloten. Heb je het losse toestel ook via die shop aangeschaft? In dat geval kun je op dezelfde locatie namelijk een kopie van de factuur opvragen.

Laat je me weten of het gelukt is? Als je nog meer vragen hebt, stel die dan ook gerust!
Heey super bedank voor de reactie,

ik heb het toestel inderdaad in de zelfde winkel gekocht en ga hier vrijdag even naar vragen. hopelijk lukt het! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Heel graag gedaan, Marijn!

Laat je me vrijdag weten of het is gelukt? 😃

Reageer