Beantwoord

Aankoopbon Samsung Galaxy S7 Edge

• 10 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 512 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb laatst een Samsung Galaxy S7 Edge bij jullie besteld maar ben de aankoopbon kwijt deze heb ik nodig om my VR bril bij samsung te bestellen. Kunnen jullie mij daarmee verder helpen?

mvg, Desley Bouwman
icon

Beste antwoord door Hajar 10 augustus 2016, 15:53

Hi Desley,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. De S7 Edge is echt heel gaaf. Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen je opnieuw de hardware factuur via e-mail sturen.

Is hiermee alles naar wens? Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Desley,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. De S7 Edge is echt heel gaaf. Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen je opnieuw de hardware factuur via e-mail sturen.

Is hiermee alles naar wens? Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij weten. 🙂
Hai!

helemaal top! hopelijk voor 21 augustus? zou toch heel graag die VR bril willen hebben 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi ddesley,

Ik zie dat verzoek voor de kopie van je aankoopbewijs nog steeds in behandeling is. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik zie dat je nog tot uiterlijk 4 september hebt om je aan te melden dus ik hoop dat het voor die tijd lukt. Bekijk hier ook de bijzondere voorwaarden.

Reageer