Beantwoord

Aankoopfactuur iPhone 6 Plus

• 1 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Beste klantenservice, gevallen op vakantie, scherm van iPhone6 aan barrels, telefoon werkt verder nog wel. Wil hierover iets indienen bij mijn reisverzekering maar kan aankoopfactuur van toestel niet meer terugvinden. Ga nu twijfelen of ik deze iPhone zelf heb gekocht of bij nieuw abonnement, maar ik zie bij facturenoverzicht bij start nieuw contract geen factuur met bedrag i.v.m. aanschaf nieuw toestel,
Kan iemand voor mij nakijken of ik inderdaad bij laatste contractvernieuwing deze iPhone heb aangeschaft en of ik de factuur daarvoor nogmaals kan ontvangen. Ik zoek nog even door.

vriendelijke groet,
Rob
icon

Beste antwoord door JoppieToet 2 augustus 2016, 10:46

Vraag al telefonisch beantwoord gekregen; op contract staat ook de iPhone vermeld + het bedrag, is goed genoeg.
Bekijk origineel

2 reacties

Vraag al telefonisch beantwoord gekregen; op contract staat ook de iPhone vermeld + het bedrag, is goed genoeg.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi JoppieToet,

Welkom op het forum!

Wat balen dat het scherm van je iPhone kapot is! Zoals je hebt gemerkt duurt een antwoord van ons op dit moment langer dan je mag verwachten, het is erg druk. Sorry daarvoor! Fijn om te horen dat je inmiddels bent geholpen door een collega van de klantenservice.

Succes met het indienen bij de reisverzekering! En als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.

Reageer