Beantwoord

Aankoopnota opsturen

• 23 november 2016
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Deze zomer is m'n mobiel gestolen (witte samsung galaxy s6) en ik was daarvoor gewoon verkzekerd, alleen moet ik nog de aankoopnota hebben van de telefoon. Ik heb een paar keer geprobeerd te bellen maar via de klantenservice kom ik er niet uit. En als ik kijk op my-tmobile kan ik het ook niet vinden. Ik had mijn mobiel gekregen met een abbonement, misschien dat ik het daardoor niet kan vinden. Is er een mogelijkheid dat jullie dat naar mij toegemaild of opgestuurd kan worden. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg. Groetjes
icon

Beste antwoord door Thalina 24 november 2016, 15:36

Hoi Dennis,

Oh joh, wat balen dat je toestel is gestolen! :S Heb je inmiddels wel een vervangend toestel? Ik zie dat je destijds wel je simkaart hebt geblokkeerd. Ik heb gelijk jouw hardware factuur opgevraagd. Deze heb je net via de mail ontvangen. Laat je even weten of dit voldoende is voor de verzekering? Succes met de afhandeling van de diefstal! En als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Volgens Opvragen aankoopbewijs kun je ook je aankoopbewijs opvragen via een T-Mobile Shop, mits dat je daar je contract/mobiel hebt afgesloten/gekocht. Verder staat er ook bij dat je contact kunt opnemen met T-Mobile Klantenservice maar je zei dat je er niet uit kwam. Als ik mag vragen, hoe kwam je er precies niet uit?

Vriendelijke groeten,
DBrandsma
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis,

Oh joh, wat balen dat je toestel is gestolen! :S Heb je inmiddels wel een vervangend toestel? Ik zie dat je destijds wel je simkaart hebt geblokkeerd. Ik heb gelijk jouw hardware factuur opgevraagd. Deze heb je net via de mail ontvangen. Laat je even weten of dit voldoende is voor de verzekering? Succes met de afhandeling van de diefstal! En als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.
Hoi Thalina,

Ik heb het zojuist opgestuurd naar de verzekering dus ik hoop daar snel antwoord van te krijgen. Echt super bedankt voor je hulp
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis,

Fijn om te horen dat het is gelukt! Nu hopen dat je inderdaad snel antwoord krijgt! Geen dank, ik help je graag! Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst en mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, let me know!

Reageer