Beantwoord

Aanvraag verzekering


Beste T-mobile,

Ik heb begin dit jaar een gloednieuwe Samsung galaxy note 9 met abonnement bij jullie aangeschaft en ben er tot nu toe heel tevreden en zuinig mee.
Toch lijkt het mij handig om mijn toestel te verzekeren voor het geval. Het probleem is alleen dat ik niet meer onder de voorwaarde tot 14 dagen na de aankoop val.
Het toestel is echter nog in goede staat en heeft geen schade opgelopen in de afgelopen 2 maanden.
Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen.
Ik.wil.namelijk nog wel graag mijn toestel verzekeren.

Met vriendelijke groet,
Steven
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2019, 15:36

@Everrood

Ik zie dat je een tweede topic hebt aangemaakt en dat daarop is gereageerd. Dit topic gaat daarom ook op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Everrood

Ik zie dat je een tweede topic hebt aangemaakt en dat daarop is gereageerd. Dit topic gaat daarom ook op slot.