Beantwoord

Accu LG G2 kapot in Curacao

Beste T-Mobile,

Sinds een maand doet mijn LG G2 erg raar (ik heb hem nu net een jaar). Hij laad heel langzaam op en als ik het toestel normal gebruik dan is de telefoon binnen een paar uur leeg. Ik gok dat het aan mijn accu ligt aangezien ik ook andere opladers heb gebruikt. Een paar dagen terug moest ik hem weer aan de oplader hangen en toen ging die om de 5 seconden van "laadt op" naar niets. Nu is de accu helemaal leeg en kan ik hem ook niet weer opladen.

Aangezien ik op Curacao zit is er geen 1 (reparative)winkel die een nieuwe LG G2 accu kan maken of op voorraad heeft. Heeft u nog andere mogelijkheden? Opsturen is ook geen optie aangezien ik over 3 weken in Nederland ben. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Berrie ten Hove
icon

Beste antwoord door DavidK 23 juni 2015, 14:06

Hey Berrie,

Welkom op ons Forum! :)

Wel een lastige situatie zeg! Heb je zelf al alles geprobeerd wat we doen voor we een reparatie aanraden? Een fabrieksreset kan misschien nog wel uitkomst bieden, alhoewel dat slechts een gokje is.

Er is geen enkele winkel op Curaçao die je telefoon zou kunnen repareren? Helaas heb ik anders geen oplossing voor je, want ik kan je accu helaas niet op afstand repareren, als dat zo was had ik het wel gedaan! 😉 Ik vond zelf deze reparatiewinkel via Google, maar ik weet niet of je die zelf ook al gevonden had en dus niks voor je kan doen en of zij wel je accu van de LG kunnen vervangen.

Ik hoop dat je verder toch nog van je tijd op Curaçao kunt genieten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Berrie,

Welkom op ons Forum! :)

Wel een lastige situatie zeg! Heb je zelf al alles geprobeerd wat we doen voor we een reparatie aanraden? Een fabrieksreset kan misschien nog wel uitkomst bieden, alhoewel dat slechts een gokje is.

Er is geen enkele winkel op Curaçao die je telefoon zou kunnen repareren? Helaas heb ik anders geen oplossing voor je, want ik kan je accu helaas niet op afstand repareren, als dat zo was had ik het wel gedaan! 😉 Ik vond zelf deze reparatiewinkel via Google, maar ik weet niet of je die zelf ook al gevonden had en dus niks voor je kan doen en of zij wel je accu van de LG kunnen vervangen.

Ik hoop dat je verder toch nog van je tijd op Curaçao kunt genieten!

Reageer