Beantwoord

accu te snel leeg

• 22 februari 2014
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

hallo ik heb 20-2-2014 een samsungs galaxy s4 gekocht dus nu 2 dagen geleden ik laad hem savonds op voor het slapengaanen als ik sochtends wakker word is ie leeg.  hij gaat dus leeg in 7 uurtjes heb alles veder uit staan.
zitten in de toestellen die nu in de t-mobile winkel  verstrekt worden nog steeds die slecht accu? of wat kan anders het probleem zijn er draait veder niks actiefs op de achtergrond.
icon

Beste antwoord door JohnH 22 februari 2014, 12:07

7 uur is te weinig als er echt niets op de achtergrond draaid.....  vergeet ook niet dat als je bepalde sensoren actief heb zoals voor bijvoorbeeld een flipcover die tijd wel normaal is.... (volgens mij gebruikt Samsung gewoon de proximity sensor en niet zoals Apple aan magneetje)

Of je een slechtge accu hebt is makkelijk na te gaan door even bij een servicecenter de accu na te laten kijken of er even heen te bellen met alle gegevens bij de hand (de gegevens die op de accu staan)   de erkende centers kun je op de Samsung site vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

7 uur is te weinig als er echt niets op de achtergrond draaid.....  vergeet ook niet dat als je bepalde sensoren actief heb zoals voor bijvoorbeeld een flipcover die tijd wel normaal is.... (volgens mij gebruikt Samsung gewoon de proximity sensor en niet zoals Apple aan magneetje)

Of je een slechtge accu hebt is makkelijk na te gaan door even bij een servicecenter de accu na te laten kijken of er even heen te bellen met alle gegevens bij de hand (de gegevens die op de accu staan)   de erkende centers kun je op de Samsung site vinden.

Reageer