Beantwoord

ACE telefoonverzekeraar – maar ik heb geen verzekering?

• 1 juli 2016
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Hallo,

ik heb de volgende SMS gekregen (twee keer):

"Uw telefoonverzekeraar Taurus zal per 11/7/16 zijn NL polissen overdragen aan ACE. Voor meer info zie www.proassist.nl/ace. Uw dekking en rechten blijven gelijk."

Maar ik heb geen verzekering voor mijn telefoon gekocht. Is dat spam of scam? Zal ik iets doen?
icon

Beste antwoord door Rosan 1 juli 2016, 23:00

Beste heb je misschien heel wat jaren terug bij een ander toestel ooit een telefoon verzekering gehad en deze nooit opgezegd misschien?
Zo ja dan kan je het beste je bankafschriften een na gaan speuren en deze op gaan zeggen.

Verzekeringen lopen namelijk dus altijd door totdat je ze zelf opzegt tot in het oneindige.
Ik heb er zelf ook mee te maken gehad langer terug en het ging toen om een toestel wat ik al zeker 2 jaar niet meer had echt zonde geld 😞
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste heb je misschien heel wat jaren terug bij een ander toestel ooit een telefoon verzekering gehad en deze nooit opgezegd misschien?
Zo ja dan kan je het beste je bankafschriften een na gaan speuren en deze op gaan zeggen.

Verzekeringen lopen namelijk dus altijd door totdat je ze zelf opzegt tot in het oneindige.
Ik heb er zelf ook mee te maken gehad langer terug en het ging toen om een toestel wat ik al zeker 2 jaar niet meer had echt zonde geld 😞

Reageer