Beantwoord

ACE toestelverzekering

  • 23 maart 2017
  • 1 reactie
  • 296 Bekeken

Hi,
Sinds januari wordt er automatisch geld afgeschreven aan ACE voor een toestelverzekering wat ik nooit heb aangeschaft. Ik heb hen al gemaild hierover en wacht hun antwoord af. Wat ik heel vreemd vind is dat ik sinds vorig jaar april een SIM only abo bij jullie heb, dus al bijna een jaar géén toestel van jullie heb, maar dat een verzekeringsbedrijf zo maar mijn gegevens van jullie krijg mét toestemming voor een automatische incasso! Ik denk dat er dan toch iets mis gaat in het proces en systeem.
Ik ga er van uit dat dit gewoon opgelost wordt maar het is wellicht verstandig om dit aan jullie kant goed te controleren.

Met vriendelijke groet,
I Tan
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2017, 16:36

Hey I Tan,

Goed dat je dit aankaart en helemaal dat je direct contact met ACE hebt opgenomen! Zij zijn uiteindelijk degene die hierover gaan, aangezien wij de verzekeringen niet zelf in beheer hebben. Dit wordt na het afsluiten van de verzekering overgedragen. Je kunt ook direct telefonisch contact met ze opnemen via 0348 462 813.

Ik heb jouw contract niet terug kunnen vinden in onze systemen, maar wij geven geen gegevens door voor een verzekering die je niet hebt afgesloten. Heb jij wellicht nog jouw oude contract waar een verzekering op staat? Het is overigens niet zo dat de verzekering stopt wanneer je verlengd hebt. Het toestel is dan weliswaar afbetaald, maar er is een goede kans dat je deze alsnog verzekerd wilt houden. Als je deze dan niet stop hebt gezet, dan blijft deze inderdaad doorlopen tot je de verzekering op dat toestel zelf annuleert.

Hopelijk lukt het gauw om duidelijkheid te krijgen over de verzekering en de verzekering stop te zetten! Mocht er nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey I Tan,

Goed dat je dit aankaart en helemaal dat je direct contact met ACE hebt opgenomen! Zij zijn uiteindelijk degene die hierover gaan, aangezien wij de verzekeringen niet zelf in beheer hebben. Dit wordt na het afsluiten van de verzekering overgedragen. Je kunt ook direct telefonisch contact met ze opnemen via 0348 462 813.

Ik heb jouw contract niet terug kunnen vinden in onze systemen, maar wij geven geen gegevens door voor een verzekering die je niet hebt afgesloten. Heb jij wellicht nog jouw oude contract waar een verzekering op staat? Het is overigens niet zo dat de verzekering stopt wanneer je verlengd hebt. Het toestel is dan weliswaar afbetaald, maar er is een goede kans dat je deze alsnog verzekerd wilt houden. Als je deze dan niet stop hebt gezet, dan blijft deze inderdaad doorlopen tot je de verzekering op dat toestel zelf annuleert.

Hopelijk lukt het gauw om duidelijkheid te krijgen over de verzekering en de verzekering stop te zetten! Mocht er nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer